Fal bakıp kötü şeyler yaşayan var mı?

Uzun zamandır fal bakıyorum ve insanların yüzleri, konuşma tarzı yazarken bile yazışma şeklinden bile bazı şeyleri anlıyorum. Son zamanlarda rüyalarımda sürekli sarı ışık görüyorum ve orada koşan bir çocuk görüyorum, onunla oyun oynuyorum. Bu kişi benim çocukluğum bu arada ama ben aynaya geçince bambaşka biri gözüküyorum. Esmer tenliyim ama ayna karşısında bembeyaz ten ve kızıl bir saçım var. Bu rüya sürekli tekrar ediyor. Küçüklük halim bana bir şey söylüyor, uyanınca hatırlamıyorum ama çok önemli.

Güncellemeler
1 ay
Ücretli bakıyorum ve online bakmıyorum kızlar özür dilerim yakın tanıdık ve arkadaşları vs olursa o şekil bakıyorum
Güncellemeler
1 ay
Başlamak isteyen kişiler varsa Tarot yerine kahve öneririm kahve falina dikkatki inceleyip cisimleri hayvanları vs bakıp kağıda yazın ve tek tek araştırın önemli olan o an ne baktığın kuş gördün bu seni rahatsız mı etti mutlu mu etti artı eksi koyun ve olumlu olumsuz yorumlarına bakin
Fal bakıp kötü şeyler yaşayan var mı?
Cevapla