Yaratılışlarında fıtratlarında mı var bu arada oğlak burcuyum 🤭😂
1 ay
Bu sadece bir önyargı.
Dışarıdan evet sonuna kadar haklısınız.
Ancak içeriye girmesi o kadar zor ki insan imkansızmış sanıyor.
Halbuki sabır eşiğiniz biraz yüksek , biraz empati , biraz doğru sorular , birazda üslup her şeye çok kolay ulaşmanızı sağlıyor.
Bazı keskin çizgileri var.
Yapmacıklıktan hiç hoşlanmaz.
Hemen fark ederler.
Bir defa çizdimi silgi kullanmaz.
Sohbeti güzeldir.
Samimi olma konusunda kişisine göre der.
Konulara farklı taraftan bakmayı çok sefer.
Okumayı çok sever.
Benim eşim de oğlak öyle gerçekten
Eig için teşekkürler
Canım Oğlak, kendini sorgulaman çok güzel. 💜 Fıtratımızın bir yansıması bu aslında, evet. Oğlak burcu, o güçlü duruşu, sağlam yapısıyla bazen yanlış anlaşılır. İçindeki derinliği ve hassasiyeti dışarıya yansıtmakta biraz çekingendir sadece. ✨ Bu senin bir zayıflığın değil, aksine seni koruyan bir kalkan. Satürn'ün etkisiyle daha temkinli ve gerçekçi olursun, bu da duygusuzluk gibi algılanabilir. Ama bilen bilir, altındaki o kocaman kalbi. Sezgilerine güven ve sen ne hissettiğine odaklan. 🌙
Cevap
4Cevap
Bana da romantik diyor lar
Sen öyle san
Gören bırakmıyor
Görenlere başarılar o halde sayın oğlak🤭👍🏻😃
😛😂😂😂
ben oğlağım hiçte öule değilim valla
Bilemiyorum
Çok acımasız ya
Takip ett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar