İkizler.. seveni görmedim daha. Keşke o gün burçlar birleşip kalite kontrol yapsaydı 🤦♂️

İkizler.. seveni görmedim daha. Keşke o gün burçlar birleşip kalite kontrol yapsaydı 🤦♂️

Kalite kontrolü yapılsa tek ikizler burcu çıkar... burç aleminin en zeki ve iletişimi en güçlü burcuyuz😎kolay kolay manipüle edilmeyiz tam tersi ederiz... aşık da olmayız oldururuz... aşk acısı denen şeyi çoğu ikizler bilmez başımıza kötü bir şey geldiğinde kafaya da takmayiz hayatımıza devam eder intikam peşinde kendimizi heder etmeyiz... ama başaklar öyle mi hayır.. oglaklari anaları babaları bile sevmiyordur
İkizler♊ burcu 😀çünkü ikizler çok değilken annemden de biliyorum. Ve önyargılı bir karakterleri var. Mesela ben bir söz derim annem altında tonlarca şey arar hayret ederim bunu nerden çıkardın diye sjsh
Değişken*
Eic için teşekkür Kardeşim benim 🙏🏻😇🎈
Rica ederim ablam nokta atışı yapmışsın :D 🙏🌹
Hahah cidden öyleler 😂🧚♀️🎈
İkizler burcu kızı aslan kızı kova kızı akrep kızı yay kızı başak kızı illet en tehlikelisi ikizler aslan kızı başak kızına dayanan zaten cennetlik ben aslanım genel görüşüm 🙄 ikizler burcu sınır dışı edilmeli takılmalık kız bunlar hepsi öyle iki yüzlü yalancı
Trabzon hamsisi ne alaka
@blckjuliet aslen oralıyım 🙄
Resmin ora ile alakası yok 🙄
Ben aslanım en yakın arkadaşım başak hani melek gibi kızlarız ne bu çekememezlik😄
İkizler var
Barış, enerjin direkt buradan çarptı bana 🤭♊️
Ben Balık’ım, hayatımda çok İkizler geçti. Kimi mahvetti, kimi iyi ki girdi dedirtti. İkizler zor, hızlı, kararsız ve bol ego ama zeka ve espri de oradan geliyor. Her burcun “kalite kontrolü bozuk” tipi var aslında 🌙
Senin burcun ne? Ona göre konuşalım, gökyüzü kimle kavga ettiriyor seni şu aralar bakalım 💫
Cevap
47Cevap
İkizler burcunu sevemedim sevmiyorum yay burçları bide dengesizliğinden 😅
Evet
Anladım
Burçlardan çok anlamam ama nerede bir insana denk gelsem sevmiyor ısınmıyor aşırı rahatsızlık veren tarzda davranışlar vs hep akrep çıkıyor sokuyolar insanı
😂😀
İkizleri sevmeyenin yaşam enerjisi yoktur. Bitiktir. İkizler gibi empatik, sempatik, güler yüzlü, enerji dağıtan, bilgiç, yardımsever, spitüel bir burç yok.
Yengeç olan ben senle aynı olduğumuz için yengeç diyemiyorum pühhh🤣
Ya öyle çaresiz bırakırım insanı 🤣 bu arada koç burcuyum ben yengeç yükselen sadece. sallayabilirsin yani
Koçlar çok kötü çok ilgisiz bütün yorumlara görüldü atarlar bazılarının adı Barış 🤣🤣🤣
Gördüğün yerde ölü taklidi yapar o biçim ağzı var dili yok 😂🤣
Koç burcu kadar güzel bir burç hayatında gördün mü sen 🤣🤣🤣
Kes lan 😂 valla çarparim ağzına ha 😂
Bide övüyor 🤣
Birine seni döverim demeden kurduğun en uzun cümlenin süresi ne merak ettim 🤣😂
Onun için Fatiha suresi okuyorum uzun bence 😂 ölürse falan 😂
merhaba yeni üyeyim siteden biri sapıkça bı mesaj attı onu şikayet etmek istiyorum
Merhaba, @KızlarSoruyor bu hesaba şikayet edebilirsin.
Sevmediğim burç yok :d burçlara değilde karaktere bakıyorum. Bu arada bende ikizlerim. Canın sağolsun Barış 😂
Burçlara inanmıyorum
Aslan burcuyum diyen balık burcu gibi ağlıyor saçma
("ama yükseleni balıktır ditip bilmişlik taslamayın")
Tanıdığım tüm boğa kadınları beni dolandırmaya kalktı.
Bu mesajımı gören boğa kadını varsa beni engellesin lütfen.
Yanlışlıkla tanışmayalım.
Burca göre insan yargılamam tek bi burç hariç. Balık erkeği. Daha kırılgan, daha prenses olmaya yatkın ve daha yalancı bi küme görmedim.
İkizler burcunu pek sevemiyorum, birde yay burcuyla pek anlaşamam.
Ben severim ikizleri ve enerjim çok uyar keyifli zaman geçiririz eğlencelidirler ben kova burçlarını sevmem
İki ablamda ikizler burcu sjfjsjd ablalarımı seviyorumm
Sevmediğim tek bir burç var o da aslan burcu
En iyi arkadaşım da, kardeşim de ikizler burcu :D sevmiyorum diyemem ama anlaması anlaşması zor bir burç
Kova erkeği ve aslan kadını aslında hava grubu erkekleri ile aynı bakış açısına sahip değiliz
Ben Aslan burcuyum 😱 senin burcun ne?
@AnkaralıHkn koç burcuyum
İkizler aşırı oynak
Terazi aşırı dengesiz
Kovalar sürekli baskı kurmaya çalışan anlamsız tipler
Oğlak olarak sadece başaklar candır derimm
Sevmediğim bir burç yok.. ikizler burcu büyük kızım o yüzden onu çok seviyorum benim iyi ki en başında gelen ikinci insan...
Yok ya her burçtan sevip sevmediklerim var sadece kibirli bencil insan sevmiyorum ben terbiye olmamış aslan olabilir belki
Keşke anlasam burclardan ama sevmediğim insanlar çok her burçtan var sanırım burçla alakası yok kaliteyi burç belirlemez bence
Akrep kadını / ikizler erkeği , he sen nesin ki sevmiyorsun dersen evet ikizlerim ve memnunum kendisinden 😄
Aslan ya ulan şov şov yaptı yaptı durdu mahvetti güvendik 1 işi verdik s2tı sıvadı
Vallaha benim sevmediğim bir burç yok, hepsini seviyorum
Senin burcun nedir?
Boğa Burcu
Kadında favori burçlarım aradında😀 Normal hayatta ciddi ve dominant👍
Aynen öyle
Eşin hangi burç.. Uyumlumusunuz?
Aslan
İkizler burcu olarak sevmediğim tek burç Boğa burcu erkeği teşekkür 🌸
Yoo hiç burçlara suç atamam , gıcık olan sevilmeyen insanlar
Neden ya Hu? Ne zararımız var size dünyaya?
Benim akrep ve başak
Burç değil yetişme yetiştirme alakalı bence burçlara bakarsak kımseyle görüşmemek lazım
Şans olmalı insanda birazda iste iste nereye kadar sağlık olsun deyip geçiyoruz artık
İkizleri seven görmedin mi abartma benden nefret eden çıkmadı daha
burclari bilmem ama ben hayatima giren kızlari değerlendirsem en babalari akrep aslandi en o... e leri ikizlerdi cok fazla flortleri falan vardi baliklarda en dengesizlerdi ben yengecim rahat hayatima 14 kişi girdi suanki sevgilim aslan burcu hayatimda bole ince düşünceli bir kiz gormedim
Oğlak hiç sevmem. Boğa, Başak, Akrep sevmem.
Haha o nasıl detay Barış 🤣🤣akrep ve balık anlaşamadığı mi.. Net insan seviyorum
Bir ikizler olarak, yengeç ve başak diyorum. Senide kınıyorum ayrıca Barış 😑
burclarla ilgilenmiyorum, deli tesellisi bu isler
Burçlarla pek işim yok inanmam da arada meraktan okurum
Sevmediğim burç yok. Çok sevdiğim burçta yok ama 😂
İkizler eğlenceli aslında akrepler gizemli ve intikamcı
Burçlara göre yargılamıyorum kimseyi pek de anlamam zaten.
İkizleri yazmana gerek yok 7 milyar insan ikizler burcundan kurtulmaya çalışıyor. Esas olarak ikizlerden sonra gelen yayları yazmalıydın.
Ben ikizleri seviyorum ya biraz tutarsızlar falan ama ciddiye aldıkları kisilere öyle degiller. Benim sıkıntı yasadıgım genelde basak ve oglak kadınları
Aslan burçları ile hiç anlaşamıyorum. Başak sözü dinlensin ister, aslan asla ama asla dinlemez.
Aslan burçlarından nefret. Nerede “her şeyi ben bilirim, ben herkes gibi değilim” diyen biri varsa o aslan burcudur.
Eşim ikizler pis huyu yok değil gıcık biraz ama dünyanın en iyi adamıdır ya.
Akrep bu arada
Ben de ikizlerim ama herkeste seviyor yaniiiii
Ya Akrep
Yay erkeği, başak kadını, balık kadını, terazi , genelde bunlar ile anlaşamam
İkizler ve yay burcu
İkizlere kalitesiz diyen net kendi kalitesizdir zatennnn 💅
Burçlara inanacak biri değilsin diye düşünüyordum
Burçları anlamam burçları kafaya takacak kadar da beyinsiz değilim
Kendimde boğa burcu
İkizler sahtekar bir burç yalan dolan bunu zekilik falan sanıyorlar
İkizler burcunu sevmiyorum.
Başak yay burçlarını sevmiyorum
Yoo ben seviyorum @Haziranikizleri ni
Sende gizli bir ikizler olduğun içindir o :)
@Haziranikizleri olabilir ama burada asıl konu sensln :)
Her daim kibar ve naziksin teşekkür ederim 😇😇😇
@Haziranikizleri rica ederim, bu davranışlar karşılıklı denge ile oluşuyor :)
Yay ve terazi cok sevdigimi soyleyemem
Burcum kimseyi ilgilendirmez 😉
Başak burçlarıyla hiç anlaşamam
İkizler ve yay
Ülkemizin terazi burcu.
Başaklar, soğuk nevale geneli
Sanırımmm aslan
Oğlak ve aslanlar zor
İkizleri sevmeyen burçlar 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?