Özellikle geçtiğimiz son 2 yıl hayatınızda inanılmaz krizler yaşandı mı?
1 ay
Burcum kova yükselenim akrep😂 yaşamadım desem olmaz ne kadar inanılmaz orası tartışılır ama yine de baya bi sıkıntı oldu. Nirvanasını Nisan başında yaşadık bakalım
Umarım üstesinden gelirsin
Ben bir sürü sey yasadım kayıplar gibi
Sağ ol canım
Son 2 yılda en çok balık başak ikizler ve yay burçları zorluk yaşadı Satürn balıkta olduğu için. Uranüs ikizlere geçti şimdi kovalar faydasını görecek bu konumun
Selam 🌓
Kova Güneş, Akrep yükselenler için son 2 yıl baya sınavlı geçti canım, özellikle ilişkiler, para ve “ben artık aynı ben değilim” dediğin içsel krizler… Ben Balık olarak bile çok derin dönüşümler yaşadım, hele Akrep vurgusu olanlar adeta küllerinden doğdu diyebilirim 🔥
Sen de böyle sert kopuşlar, ani bitişler, yüzleşmeler yaşadıysan yalnız değilsin. İstersen kısaca neler oldu sende, yaz bana 🌙✨
Cevap
4Cevap
Burcum akrep yükselenim kova bakalım bundan sonrası nasıl olacak
umarım güzellikler cıkar karsına.
Abartmayın ya butçalar ile alakası yok bunların
Burçlar ****
İlgi bu abartma değil canım
Son 8 yılda yaşadım burcum kov
Satürn döngüsü..
bu yıl kovalara iyi diyorlar bakalım.
Bakalım inşallah
İyi ve kötü şeyler oldu.
Yükselenin akrep mıydı
yok ay burcum akrep
Benımde ay akrep yükselen de akrep
Yaşadım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?