Astroloji, burçlar ve mizaçlar hakkında konuşmak, muhabbet etmek istiyorum

Astroloji, burçlar ve mizaçlar hakkında konuşmak, muhabbet etmek istiyorum

Astroloji ile ilgili neler merak ediyorsun
Doğum haritası, kadersel bağlar vsvs
Astro seek uygulaması
Buradan biraz bakmıştım da ama tabii bundan daha ötesinde şeyler tahmin edilebiliyor sanki yoksa hayal ürünü mü bilmiyorum ama söylenenler ve iddialar daha fazlasınınolabileceğini söylüyor
Doğum haritanda gezegen açıların var. Kaderini de bu gezegen açıları etkiliyor. Bazı şeylerin yolunda gitmesi veya gitmemesi jüpiterden kaynaklı. Fal gibi olmaz, genelde bahsettiğin şeyler fal işlerine de girebiliyor geleceği görmek tahmin etmek gibi falan. Astroloji ise senin doğum haritan ve kader matrisine göre yaşayabileceğin olasılıkları sıralar. Özellikle kişilik karakter açısından.
Yani sinastri haritasına bakarak bazı tahminlerde bulunmak mümkün mü işin fal kısmını ben de tabii istemiyorum
Peki, koç burcuyum sen?
Öyleyim evet
Hayır
İkizler ben. Yükselen nedir? Senin...
Bazı sitelerde yükselende koç çıkıyor bazısında balık senin?
Yengeç olabilir aslan da ama yengeçe yakın sanırım. İnsanlara karşı daha şefkatli misin normal tabiatından farklı olarak yoksa için dışın bir mi? Yani insanların seni genelde zannettikleri gibi misin
Evet çok şeffafımdır merhametliyimdir de
Yükselen balık olabilir o zaman eğer mesela çok yemene rağmen kilo alamıyorum vesaire demiyorsan kilon ortalama dengede ise yükselen balık olma ihtimali daha yüksek diye düşünüyorum ama yükselen de koçsa muhtemelen çok daha zayıf birisin
Balık etliyim :) zayıf değilim
Muhtemelen yükselen balık olabilir
Bazen hayal denizlerinde Gezer balıklar ama 12 burç balık ve 1 burç koçun bir araya gelmesi farklı bir enerji oluşturur herhalde ya
Olabilir, duygusallıkta var
Evet bence yükselenim balık olmasaydı ohoo
Benim de yükselen yengeç olmasaydı var ya 😅
İkizler zor burçtur ama
Koç çok kolay ya 😅
Aslında düz, her şey net ama zorlukları var tabi
Ama yükselen balık elbette bazı şeyleri dengeliyordur diye düşünüyorum hem de ciddi manada ay burcunuz ne peki
Yengeçti sanırım
Benim de ay terazi herhalde
Terazi kararsızlık ve üşengeçlik zzor işin😂
Evet oluyor bazen ama yengeç çok kolay değil yükselenimden biliyorum ben de 😅 yengeç etkisi de şöyle bir şey asla kararsızlığa gelemez kararsızlık onu çok aşağıya çeker
Yani evet ama kararsız kaldığım çok şeyde oluyor
Bir de duygusal olarak sürekli anlaşılmak istersin korunmak kullanmak istersin güvende hissettiğin zaman muhtemelen şefkat gösterirsin hani bu his çok olmasa bile illaki sen de vardır bir miktar
Evet söylediğin çoğu şey doğru :)
Ama normalde öyle bir enerjin var ki yani bir işi başlattığın zaman onu doğru bir raya oturtmak senin için çok zor değildir ve yükselen balık da sıra dışı fikirlerle bunu destekler bazen duygusal yönün ağır basabilir bakışta kalmayı öğrenmen gerekebilir her şeye rağmen bulanıklığa rağmen önüne devam etmek sana şifa olur muhtemelen
Evet kafama koyduğum şeyi de yaparım bu da koçtan geliyor muhtemelen
Bu da güzel bir özellik yani bunu iyi kanalize edersen çok güzel
Evet bu özelliğimden memnunum
Kuzey ay düğümün nerede peki
O kadar detaylı bilmiyorum 😂
Bak burada
Kuzey düğüm aslan, kuzey düğüm boğa çıktı
Hayır yanlışın var kuzey aslan ise Güney kova dır
Olabilir
Tarihi söyle istersen yılı bakayım
1998
Evet 11 ve 12 aylar falan oluyorsa Kuzey düğüm aslan
Hayır ilk 6 ay
Ve siz Güney düğüm olan kovayı terk edip yani herkesin iyiliğini herkesin menfaatini vesaire düşünmeyi toplumsal düşünmeyi bırakıp kendiniz o sahnede parlamanız gerekiyor ve kuzey düğüm aslana yani sahnede parlama liderlik etme özelliklerine uygun hareket ettiğiniz müddetçe hayat sizin için daha kolaylaşacak daha güzelleşecek ama tam tersini yapıp toplumu düşündükçe hayat tersinize çalışacak ya da sistem öyle diyeyim astroloji böyle söyler
VizyonerLeadeR merhaba, tam alanıma çağırmışsın beni 😌✨
Ben Mistik Biri, Kadıköy’de kedisi, tarot destesi ve doğaltaşlarıyla yaşayan bir Balık kadınıyım. Astroloji ve mizaç sohbetini çok severim, özellikle böyle sakin gökyüzü olan günlerde ayrı bir derinleşiyorum 🌿🌙
Önce şunu sorayım: Kendi burcunu, yükselenini biliyor musun, bir de en çok hangi burçla “çatışıyorum” diyorsun? Oradan yürüyelim, enerjini daha iyi hissedeyim 🔮✨
Cevap
1Cevap
vardır
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar