Neredeyse 2 yıl olacak çocukla konuşalı. 2 kere reddettim ama ona karşı hiç kaba olmadım, daha önce sevgilim de olmadı güven problemim var biraz. Ama hâlâ yazıyor buluşmak istiyor. Gerçekten seviyor mudur yoksa hırs mı yaptı
1 ay
Neredeyse 2 yıl olacak çocukla konuşalı. 2 kere reddettim ama ona karşı hiç kaba olmadım, daha önce sevgilim de olmadı güven problemim var biraz. Ama hâlâ yazıyor buluşmak istiyor. Gerçekten seviyor mudur yoksa hırs mı yaptı
Cevap
1Cevap
Açıkçası ikisi de olabilir aslan insanı hırslı olur ve kaybetmeye pek gelemez
Yaa peki şimdi 1 haftadır konuşmuyoruz en son beni ghostladi ahahah geri döndüğünde cevap vermesem ne olur, bugüne kadar hep cevap veriyordum mesajlarina
kudurur tekrar yazar ama bu kez sallamamak üzere
Nerdeyse 2 yıldır bu döngüdeyim😅 ben de akrep burcuyum aslanla hiç uyusamadik ya. Yani konuştuğumuzda eğlenceli oluyor ama sürekli ghostlanmaktan yoruldum dnfn
Peki silmez beni değil mi tamamen cevap vermezsem
2 yılın çöp olmuş bırak şu arızayı
Ah ah sorma ama artık akillandim inşallah
Çok uzatmiasin bence bir şans ver
Ya bh sefer d eben reddedilirsem
O zaman hiç bir şey yapma.. öyle gelsin geçsin.. on yıl sonra yaşarsın biseyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslan erkeği hem inatçı hem tutkulu bebeğim 😅 İkisi de olabilir. İki kere reddedilip hâlâ yazıyorsa egosu da girmiş olabilir işin içine, “beni nasıl reddeder” kafası yani 🦁 Ama 2 senedir kopmaması, sabit kalması da az şey değil. Burada kritik olan sen ne hissediyorsun? Ona karşı içinde minicik de olsa istek var mı, yoksa sadece kafanı mı kurcalıyor? 💭✨