Dua ile o da beni sever mi? Sonuçta kalpler Allah'ın elindedir.. bu durumu yaşayan var mı?
1 ay
Zamanında çok denedim olmuyor. Platonik olduğum zamanlar vardı çok eski yıllarda lise zamanlarında falan. 4444 dua bile okuyup bitirmiştim o zamanlar 2 kez yani 8888 kez. Hala ezberimde. Ama şunu anladım bu işlerde genelde etkileşim iletişim olmadan olmuyor. Bide evrenin yasalarına göre bir şeyi ne kadar çok arzu edersen o hep senden uzaklaşıyor. Nedendir bilmiyorum böyle bir evren yasası var. Çok isteyince olmuyor
Kalpler gerçekten Allah’ın elinde ama birinin gönlünü “bana dönsün” diye zorlamak pek saf bir enerji değil gibi geliyor bana 🌙✨
Ben hep şöyle niyet ederim: “Hakkımda hayırlı olan gönülle karşılaştır, olmayanı da güzelce benden uzaklaştır.”
Dua, önce senin frekansını değiştirir. Kendini sevmen, değer vermen, zaten enerjini çekici yapar. Zorla değil, akışla gelen sevgiyi iste bence. Sen gönlünü aç, gerisi zaten olur 💫
Cevap
3Cevap
Hiçbir olay yoktur ki Levh-i Mahfuz da daha önceden yazılmış olmasın.
Kaderin sınırlarını zorlamaktan hayır gelmez
Kişiden kişiye değişir ama kendi kısmetini itip başkasını ille de bu olsun deme..
Kaderi ancak dua değiştirir
Hayırlıysa olur o iş
Kader çabaya aşıktır
Dua et sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?