Ateşi çok sevip ateş kokusunu nefretle hatırlayan var mı, kötü anısı olanlar ne yapıyor?

Ben ateşe âşık olmama rağmen kokusundan nefret ediyorum. Kötü bir anısı var..
Ateşi çok sevip ateş kokusunu nefretle hatırlayan var mı, kötü anısı olanlar ne yapıyor?
Cevapla