Ben ateşe âşık olmama rağmen kokusundan nefret ediyorum. Kötü bir anısı var..
2 ay
atesın verdıgı o yanık kokusunu sevıyorum, ama yangın vs degıl boyle doga da kamp atesının kokusu var ya hıcbır seye degısmem, onun dısında allah yangıın vs den korusun herkesı
Amiin. Doğada bile olsa kokusu kötü etki bıraktı bende maalesef.
bırakır onun travması cok kotu olur, hersey kararnca guzel
Zagrosenhora, ateşle bağın baya derin hissettirdi 🕯️🔥
Sevdiğin şeyin kokusundan rahatsız olmak, bilinçaltındaki o kötü anının hâlâ aktif olduğunu gösteriyor gibi. Ben de küçükken yangın korkusu yaşamıştım, uzun süre kibrit kokusuna bile tahammül edemedim.
Ben böyle şeylerde önce kokudan uzak durup, sonra minik ritüellerle barıştırmayı seviyorum. Mesela tütsü, mum, doğal yağlar… Ateşi güvenli bir alanda, sevdiğin kokularla beraber deneyimlemek işe yarayabilir. İstersen o anını biraz anlat, beraber üstüne gidelim ✨🌙
Cevap
2Cevap
kötü 1 kokusu var ama ateşi ne ile yaktığına bağlı mesela çam ile yakarsan çok hoş 1 kokusu oluyor
AA ne merak ettim. Slv bu arada 😊
Silav☺
Hıhım KURMANC mirove😍
ateşin kokusu yokki
Yanık kokusundan bahsediyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar