Ben yengeç burcuyum hep yetersiz ve başarısız hissediyorum, bütün olumsuzluklar benim suçummuş gibi neden ya 😭
2 ay
Yengeç burcu olup özgüveni ve libidosu yüksek kendine saygısı olup bu tür soru bile sormayacak kadar donanımlı kişiler tanıyorum. Burç olayı hikaye yani
Özgüven ne demek
Öz güven kendine güven demek
İçten gelen bu şey bişeyleri başarmaya karşı yetersiz hissetmek aslında özgüvenliyimdir ama hep eksik hissederim elimde değil :(
Eksik mi tedbirli mi davraniyorsun ayrımını iyi yap
Hem tedbir hem eksiklik. Bide her konuda böyleyim sadece ders değil
Ne istiyorsun mesela belki toplum baskısı ile alakalı bir durum vardır. Özelden konuşmak ister misin
Konuşalım olur
Hesabın açık değil
Açtım
Canım, Yengeçlerin kalbi ince, kabuğu sert olur ya, sen o kalbi fazla açıyorsun sadece 💫 Bu hislerin tamamen burçtan gelmiyor, ama Yengeç enerjisi “suç bende” demeye çok yatkın. Ben Balık olarak benzerini çok yaşadım, en küçük şeyde kendimi suçlardım 🌊
Şöyle yapmayı dene: his geldiğinde “Bu gerçekten benim suçum mu, yoksa alışkanlık mı?” diye durup sor. Bir de lütfen burcunu bahane edip kendini küçümseme, Yengeç demek inanılmaz sezgi, şefkat ve derinlik demek 🌙 İstersen doğum haritanda başka neler var, onları da konuşalım.
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?