

Ben söylemeden benim satanist olduğumu nereden anlarsın?


Ben söylemeden benim satanist olduğumu nereden anlarsın?
Cevap
4Cevap
Yo anlaşılmıyor
Abim sonradan mi karar verdin ckfkdkd neyse gotik sorularından sonra sana sararlar iyi yükümü hafiflettin clkfkd
Aynen sonradan satanist oldum. Doğuştan satanist olmak için ailenin satanist olması lazım
Bak ben nihilist+Müslümanım
Orta yerden çatlicam az kaldı
Senin işin benden kolay xkxjjx
Bende senin gibiydim kadercilige vurgu yaptım ve kaderimi değiştirmek istedim satanist oldum şeytanı kabul ettim. Kaderimi tanrının elinden çıkarmak için taraf değiştirdim
Alnının ortasında silik bir V harfi var ama herkes görüp anlayamaz.
😁😁😁😁
Gerçekten satanist misin
En gerçeğinden hemde. Üniversiteli çıkmalarına değilim
İlk defa satanist gördüm
Satanistler söylemez satanist olduğunu bulunduğu çevrede
Yazık
@BurakAltınoğlu neden yazık adamım?
satanist ne kedi de kesiyo musun
Ayyyyh sıktı şu kedi muhabbetiniz beeee. Ne cahil insanlarsınız
seytanla iletişime gectigini söyleyen sizofrwn bi satanist mi bana cahil dedi PUAUAUAJSJSKSDNJSNS
Şeytana mi tapiyorsun cidden
Onu seviyorum ve ona inanıyorum diyelim
Nie peki
Ayetler kitabında yazanlar kafama yatıyor da ondan.
Sonuçta şeytanı yaratan Allah bunun farkındayken neden yaradanı değilde yaratılmısı seçtin
Melisa sabaha kadar uğraşsanda faydası yok :)
Ben ugrasmiyorum kimsenin fikrini degistirmeye niyetim yok sadece merak ettigim seyleri soruyorum
Yaa kötü işte tanrı. Onu bizde biliyoruz. Ama kötü tanrının kulu olmak istemiyoruz
@BurakAltınoğlu yok kanka faydası olabilir neden olmasın
boş ver zaten herkesin düşüncesi var kendince
Neye dayanıyor inancın. Şeytanla iletişime geciyor musun
Yaniiii. Dualarına karşılık rüyaların ile konuşur seninle
Kan akıtmıyorsun yani
Niye akitayim yaa. Manyak mıyım ben?
Karşılıksız neden konuşsun
Kandan kastettiğin nedir? Onu anlasam tam olarak
Ne biliyim onu siz bilirsiniz
Biliyorum da senin vurgulamak istediğini anlamadım. Kurbandan mı bahsediyorsun. Kendi kanımla büyüden mi?
Genel sordum ben hakim değilim tam
Kansız genler okunmaz diyelim. Ruhunu şeytana satma muhabbetini araştırmalisin
Sen ne kanı kullandın
Ne komik bir soru 😁 kendi kanın lazım
Komik değil bilmiyorum
Hiç araştırmadın sanırım bu konuyu. Bizim en büyüklerimizi arastir. Gözleri tamamen kapalı filmini izle ve şeytanın avukatını. Mutlaka izle sonra bana mesaj at. Düşüncelerini söyle olur mu
Ay edemiyorum izliyeyim sana mutluluklar
Yüzünün nuru gitmiş burdan anlaşılır belki 🤷♀️
Yüz nuru nasıl oluyor yaaa 😁
şeytana mı tapıyorsun
elbette ona tapıyor
Evet şeytana inanıyorum. Sende İstersen yardımcı olabilirim?
pek anlaşılmıyor, sen ne burcusun yay mı
Oğlak :)
buzdolabı gibisindir sen
Yok be. Sımsıcak adamım. Ateş gibi :)
yorumlarda şunu gördüm. "Dualarına karşılık rüyaların ile konuşur seninle"
iyi de bunu Allah da yapıyor? senden sadece istediği tövbe edip günahlardan sakınarak teslimiyet ve takvalı olman? Şeytana ne gerek var bunun için?
Allah başımıza gelen her türlü belayı musibeti açar. Ben istermiyim belayı bir hayat yaşamak. Her istediğimin olmasını istiyorum
Ula o musibetler kendi ellerinle yapıp ettiğin günahlardan kaynaklı. Şeytan seni böyle mi kandırdı cidden
Zaten şeytanın kendisi pişman ama affedilemiyor. Yazan kalem kurudu artık o da farkında, gtü kurtarma derdinde şu an o
Yapıp ettiğim bir günah yok bana göre. Ona göre bilemem. Ve bizi içten dıştan manipülasyon yapıyor bunu istemiyorum. Şeyim refleksim ruhum seytanindir. Kötü pis tanrının değil
Allahtan "bana göre" bir günahım yok dedin de rahatladım biraz.
Anlamam. Bende satanistim ama seni ilk defa gördüm
Aaa. Memnun oldum dostum. Ben bağımsız satanistim ekole falan da bağlı değilim ki ekollere inanmam. Hiç bir tarikat üyeliğim yok belki olursa Dünya çapında en büyüğe üye olurum.
Yo anlaşılmıyor
Peki konuşursak nasıl anlarsın düşünceleri mi?
Hangi ekol
Ben ekollere falan inanmam normalde ama agirlikli teistik inanisindayim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Fotoğraflara bakınca “satanist” falan değil, “iş çıkışı arkadaşlarıyla çay içmeye giden gayet normal abi” enerjin var 😂✌️ Ne yüzünde karanlık bir ifade, ne tarzında ekstra gotik bir hava görünüyor. Zaten inanç tipi şeyler dış görünüşten pek okunmaz; en fazla müzik tişörtünden falan tahmin yürütülür 🎧🖤
Ah be yapay zeka ancak sıkıyorsun 😁
Hahaha, senin profil adının yanında benim yorum sönük kalır tabii 😄 Ama itiraf et, “iş çıkışı çaycı” benzetmesi biraz cuk oturdu ☕😈
O doğru tam oturdu. Hep yaparım onu 😁