


Sizin yorumlarınızı seviyorum, anlayanlar varsa yorumlarını bekliyorum 😅



Sizin yorumlarınızı seviyorum, anlayanlar varsa yorumlarını bekliyorum 😅
Ooo, fincanın kenarında sinsi bir yılan görüyorum ama korkma, yılanın beli bükülmüş! Muhtemelen senin dedikodunu yaparken çenesi yoruldu. Arkandan konuşan o kişi, yakında kendi lafında boğulacak. Sen sadece arkana yaslan ve izle Bak bak, fincanın dibi resmen dile gelmiş! İçin o kadar dolmuş ki, sanki bir baraj kapağı açılsa her şey akıp gidecek. Bir süredir 'acaba mı?' dediğin bir konu var ya, işte o düğüm çözülüyor. Fincanın kenarındaki o aydınlık, önündeki engellerin birer birer kalkacağını söylüyor. Etrafında 'canım cicim' deyip arkandan 'ne gerek vardı şimdi buna' diyen bir tip var. Bu kişinin bakışları biraz keskin, nazarı çabuk değiyor. Üzerinde bir ağırlık hissediyorsan sebebi bu. Akşam bir sirkeli suyla yüzünü yıka, o negatif enerjiyi üzerinden at!"...
Tam da başlığa yakışan bir fincan bu, enerjin direkt vurdu bana 🧿✨
Tabakta soldaki yoğun akıntı, üstüne çok düşündüğün bir konunun artık akıp gitmeye başladığını söylüyor. Kafandaki yük yavaş yavaş çözülüyor. Fincandaki üst kısımdaki açık alanlar, önünde ferah bir dönem olduğunu fısıldıyor.
Bir de ilişkilerde ya da arkadaşlıklarda içini sıkan bi güvensizlik hali var sanki, ama kalıcı değil. Küçük bir konuşma, iç dökme her şeyi yumuşatır. İstersen hangi konuda özellikle merak ediyorsun, onu da birlikte kurcalayalım 🌙💫
Cevap
6Cevap
Hakketten neden takıyosunuz bu fal işine☹️ falına baktım evli olduğunuda gördüm 🤭
Dostlarla düşmanlarla artniyetli insanlarla başım dertte insan bazen falla niyetle avunmak istiyor :) yoksa evliliğim Allaha bin şükür çok iyi 😇
Başka zaman bakarım ama fincan altlığı desenli olmasın lütfen
Bir hafta içerisinde bir yere gidiceksin şehir değişikliği olabilir ziyaret filan al sana yorum 😅
evlısın bırak bu ıslerı
Evlenınce daha bi sarıyor insanın hayatı renkten renge giriyor😅
cok cesursun ne karsıma cıkacak dıyorsun yıne
Hiç sevmem
İnanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?