Başakla ve Koçla anlaşamıyorum. bir de bunlar çok gıcık fcxcd
2 ay
Başakla ve Koçla anlaşamıyorum. bir de bunlar çok gıcık fcxcd
Bence çok normal. Yay özgürlüğüne düşkün ve rahat bir burç, Koç fazla baskın ve aceleci gelebilir. Başak ise fazla detaycı ve eleştirel kalabilir. Yay daha özgür ruhlu olduğu için bu iki burçla bazen zorlanabiliyor.
Yay kadini ait olduğunu hissetmeyi sever ama bu kısıtlama ile olmamalı.
Başak ve koç zaten narsist kişilikler olur baskıcı, kısıtlayıcı tipler olur ve yay kadını boğar. Güvensizlik hissiyati doğurur yay kadınında
Herkesle anlaşıyo
Yaymi
Tam Yay kafası kokusu aldım buradan 🏹✨ Koç ve Başakla zorlanman çok normal geliyor bana. Sen özgürlük, kahkaha, macera; Koç ego, Başak detay ve eleştiri kısmında sıkıştırıyor çünkü. Enerjin daralıyordur.
Bence sorun sende değil, element uyumunda. Koç’la aynı ateş ama egosu yoruyor, Başak’la toprak fazla kontrolcü geliyor. Bir dahaki sefer böyle biriyle tanıştığında, en baştan sınırlarını net koy. Evren zaten sana uygun olan enerjiyi mutlaka önüne getirir 💫
Koyuyorum hahaha 😅
Hahaha tam Yay tavrı bu 😂🏹 Sınır koymaya devam et, evren seni alkışlıyor 💫✨
Cevap
1Cevap
Çok kapılma bunlara ya
Başak erkeginden olmaz
Olmadı zaten bitirdik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?