Güneş Boğa yükselen Başak Ay Akrep Merkür Boğa Venüs Koç Mars Kova Jüpiter Aslan Satürn İkizler Uranüs Balık Neptün Kova Plüto Yay Kuzey Düğüm Boğa Lilith Boğa Chiron Oğlak şans noktası Balık olan birisi kimlerle anlaşabilir
2 ay
Cevap
1Cevap
Mayısın ortasında doğmuşsun işte büyük ihtimalle 16 17 Mayıs civarı bir ihtimal 15 de olabilir 2003 yılının
16 mayısta nerden bildin
Ben bilirim
Burç uyumu ne peki
Karakter analizi vs yapabilirmisin
Burç uyumu değil harita uyumlu olmalı
Ya iyi kötü şu burçlarla bu burçlarla uyumlu diyebilirsin
Öyle canım benim
Haritaya göre oluyor canım ya
Tamamda benim haritamdan karakter analizi yapamazmısın ya da doğum haritasında hangi burçlar olan kişilere çekilirim falan
Doğum saatini bilmiyorum
Gezegenler ve burç dağılımları yazıyo ya
Dur bekle
Bekliyom
Karakter olarak analizlerin iyi her şey düşünüp yaparsın bunu somut çözüme kavuşturursun ama yavaşsın çok hızlı hareket etmezsin sakin yapı kolay aşık olmazsın güvene önem verirsin aşkta ateşlisin harekete geçmen çoğunlukla mantıkla oluyor her şey acele etmezsin eğitime önem veriyorsun uyumlu olunan meslekler ziraat mühendisliği gıda mühendisliği otomotiv mühendisliği bankacılık sigortacılık muhasebecilik uyumlu olunan burçlar haritaya göre mesela güneş boğa ise karşı taraf güneş oğlak olmalı merkür oğlak olmalı boğa olmalı venüsün koç ise venüsü aslan olmalı mars konumun kova ise karşı tarafın terazi olmalı jüpiter aslansa karşı tarafın yay olmalı satürn ikizlerse karşı tarafın kova olmalı gezegen yerleşimi yani örnek
Sakin kısmı pek yok bende sabırda yok yürürken bile hızlı yürüyorum arkadaşlarım sürekli yavaş yürü ne acelen var derler çevremde oğlak burcuda yok sadece güvene önem verme kolay aşık olmama mantık kısmı doğru bide bende gamsızlık ve ciddiyetsizlik var ve hep beni ikizler burcu zannediyolar ama ikizler kadar dengesiz olduğumu sanmıyorum yükselen başak olduğu için sadece dışardan bakınca ciddi ya da soğuk duruyorum ama birisiyle sohbet ederken ciddiyetten eser yok herşeyle dalga geçerim sorumluluk ve eğitimde pek yok ama cahil ve geri kafalı insanlarıda pek sevmem bide pek düşünerek yaptığım söylenemez burcum boğa olsada üşengeç değil sorumsuzum yapmak istediğim bişey olunca yaparım ama sorumluluk almaktan nefret ediyorum fazla duygusal baskıcı kısıtlayıcı şakadan mizahtan anlamayanlarlada pek anlaşamıyorum
Birisiyle güneş yükselen ay merkür uyumsuz diyelim ama gerisi uyumlu o zaman nasıl oluyor illa bütün haritanın mı uyumlu olması gerekiyor
Harita önemli evet özellikle kişisel gezegenler çok önemli güneş ay venüs merkür mars sonra satürn jüpiter kuzey güney ay düğümleri yükselen önemli ama mesela uranüs neptün plüto bunlar önemli değil zaten kaç yılda bir burç değiştiriyorlar uzun zaman alıyor onlar
Benim bi kız arkadaşım vardı burcu aslan yükselen yay merkür başak venüs aslan mars balık jupiter aslan satürn yengeç uranüs balık neptun kova plüto yay küzey düğüm boğa lilith boğa chiron oğlak şans noktası balık
Uyumsuz özellikle erkek kız ilişkisinde erkeğin venüsü istediği kızdır kızın marsı istediği erkektir cinsel çekim olması için uyumlu olması lazım venüsüm koç diyorsun marsı onun koç olması lazım aslan olması lazım yay olması lazım çekim büyük ihtimalle venüs güneş açısından olmuştur yani güneş aslan venüs koç açısı ama yetersiz işte merkür de oluyor ama venüs mars açı yok işte
Marsı ateş venüsü hava mı olması lazım birisiyle uyumlu olmam için
O tarz ama kadında mars önemli erkek de venüs
Kızla doğum haritamızın bi kısmıda aynıydı belki ordan ortak özellikler geldiği içindir
Ben venüs akrep bana mesela en iyi mars akrep olur mars oğlak olur vesaire sallıyorum ama tutup da mars yay zor mesela mars ikizler falan hiç olmaz mars aslan bir ihtimal mars koç bir ihtimal mars kova pek olmaz mars boğa çok iyi olabilir mars başak belki mars yengeç orta mars balık eh işte
Güneş başak yükselen aslan ay yengeç merkür terazi venüs terazi mars başak jüpiter aslan satürn ikizler üranüs balık neptun kova plüto yay küzey düğüm boğa lilith boğa chiron oğlak şans noktası aslan bu uyumlu mu peki
Uyumlu pek değil çünkü venüsüm koç diyorsun karşı tarafın marsı başak olacak olmaz
Ben hep aslan etkili kızlara çekiliyorum burcu ya da yükseleni exlerim komple böyle ya burç ya yükselen bi tane exinde güneş yengeç yükselen terazi ay başak merkür aslan venüs terazi mars aslan jupiter aslan satürn yengeç uranüs balık neptun oğlak plüto akrep kuzey düğüm boğa lilith balık chiron yengeç şans noktası aslan
İlişkide sadece mars ve venüs mü önemli diğer burçlara ve gezegenlere bakılmıyor mu
Bu harita ne be plüto akrep mi plüto yay olmasın o büyük oluyor senden baya öyle dersen
2004lü akrep ya da yaydı hepsini tam hatırlamıyorum bende 2003lüyüm zaten
Çoğunlukla venüs mars önemli sende venüs karşı da mars önemli mesela senin satürnün ile karşı tarafın venüsü kavuşum yaparsa otomatik kendi kendine bağlanır senden kopamaz veya senin venüsün karşı tarafın satürnü ile iyi açı yaparsa da sen ondan kopamazsan öyle şeyler var jüpiter ile iyimser çekim hissedersin güneş ay açıları ise eril dişil bütünlemedir güneş mars ay venüs açılarıda koruyucu açıdır rahat hisseder kendini ama en iyi açı venüs mars satürn açılarıdır
2004 te de olabilir şansın 2005 de belki de büyük de olabilir 2002
En sonuncu ex şöyleydi burç akrep yükselen oğlak ay oğlak merkür akrep venüs terazi mars yengeç jupiter yay satürn aslan gerisini hatırlamıyorum en anlaşamadığım buydu aşırı kıskançtı sürekli bi ayrıl bi barış oldu kavga eksik olmuyodu çünkü akrep ve oğlak karışımıydı duygusal kıskanç takıntılı kontrolcü sürekli kendini acındırarak haklı çıkmaya çalışan birisiydi kendinden soğutmuştu
Hayatımda sevgili yapmadım 2002 ekim doğumluyum mutluyum ne derdim ne bir şeyim
Sende de özgürlük ve rahatlık ihtiyacı var o zaman
Sadece umrumda değil ilişki yaşamak için ben yaşamak istemiyorum asıl önemli olan evin var mı araban var mı gelirin tc ortalamasına göre baya yüksek mi maddi durum varlıklar ne durumda tarzı bmv audi mercedes benz porche falan var mı villa rezidans site var mı bunlar önemli yoksa boş iş tip falan da önemli değil para varsa
Oğlak etkisi var diye yorumladım
Oğlak burcu olmak isterdim ruh noktam oğlakmış benim ayrıca yükselenimde satürn var çok güçlü etkiymiş bu tam karşısında ise plüton var plüton satürn bu gezegenler kötücül gezegen mars da aynı şekilde venüs jüpiter ise iyicildir plüton güçtür satürn otoritedir otoriter güç oluyor
Benim 16.05.2003 13:15 İstanbul Kağıthane bi baksana benimkine
Baktım
Ne ara
Ben sana söyledim zaten neyin ne olduğunu senin aslan burcunu çekmen venüsün koç yani ateş elementi diyedir büyük ihtimalle ama o yetmiyor işte
Babam hariç bütün aslanlarla anlaşıyorumda onlarında doğum haritası uyumludur heralde benim annemle babamda uyumsuz annem boğa babam aslan annem hem mars hem venüs koç babam venüs yengeç mars başak
Normalde uyumsuz ama büyük ihtimalle satürn bağlantısı olabilir
Ufak sır vereyim güneş babadır ay annedir astrolojik olarak hatta bazıları jüpiter kardeşleri satürn büyük baba büyük anne karakterlerini yansıtıyor derler
Annemin satürn aslan babamın satürn ikizler
Babanın satürnü ikizler venüs koç ile açı yapıyor uyumlu buradan geliyor sanırım
Ben babama benziyorum bazı konular hariç ama genede anlaşamıyorum
Annemle burç merkür ve venüs olarak aynıyım muhtemelen o yüzden anlaşabiliyorum
Babanın karakteri dediğim dedik inatçı annende inatçı ama egosu var
Kardeşim başak yükselen terazi ay balık merkür aslan venüs yengeç mars başak jüpiter başak satürn balık üranüs balık neptun kova plüto yay küzey düğüm boğa lilith başak chiron oğlak şans noktası koç
Büyük ihtimalle 30 31 Ağustos 2004 doğumlu civarı
Annemde migren öfke problemi var ikiside sağlıkçı benide nasıl oluyosa kan tutuyor bana genelde dengesiz istikrarsız sorumsuz gamsız vurdumduymaz dünya şeyinde değil egolu inatçı diyorlar tanımayanlar sessiz sakin kendi halinde içine kapanık diyor bu aradaki uçurumu bende anlamıyorum vardır vardır bi düzenek
30 Ağustos 2004 doğumlu kardeşimde sen günü ve yılı nasıl böyle tutturuyorsun
Pazartesi günü hatta
Evet bende cuma günü cuma namazı saatinde doğmuşum her cuma başıma gelmeyen cen.. abetlik kalmıyor
Şöyle bir şey var bu varsayım ama cuma günü yaşayan pek fazla yaşamıyor ama salı günü yaşayan çok yaşıyor ben salı mesela falımda da çıkmış kahve falımda kader çizgim çokmuş öyle demiştiler bana
Cuma günü doğmak iyi değil salı iyi ama baya
Allah herkese cuma gününde ölmeyı nasip etsin ama bu cuma değil
Benim ailemle aram nasıl olmuş oluyor peki en çok ailemden kiminle uyumlu oluyorum
Cuma ölünebilir ama doğulmaz
Heeee şimdi işin rengi değişti hocam kusuruma bakma
Peki sen günü ayı yılı nasıl tutturuyosun ben ona takıldım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kombinasyon, toprak ve sabit enerjin çok baskın hissediliyor 🌓✨
Bak, bilgiye girmeden, sadece hissiyatla söyleyeyim:
Toprak ve su enerjisi sana iyi gelir gibi. Boğa, Başak, Oğlak; bir de Yengeç, Balık insanlarıyla kalbin daha rahat akar gibi duruyor. Venüs’ün Koç, Mars’ın Kova olduğu için de Ateş ve Hava burçlarından özellikle Koç, Aslan, Kova gibi insanlar seni heyecanlandırabilir ama biraz dengede tutman gerek.
İlişkide esas soru şu: Senin ruhun nasıl bir bağlantı istiyor? İstersen onu da konuşalım 💫🌿