
2 ay

Başak, bizim kalbimiz pamuk gibidir ama ağzımız ayar bilmez 🤭Birini eleştiriyorsak sevdiğimizdendir, yoksa vaktimizi bile harcamayız, iyiliğimiz biraz serttir alışın.😏
Zamanla alışırım zamanla 😂
Ne kadar süremiz kaldı 👀
😶🌫️😶🌫️😶🌫️ the end mi oldum şimdi
Sonuç ne oldu şimdi evlere mi dağılıyoruz 😂
Gelirken iki lahmacun al acıktım acılı olsun 😂
Benimde canım çekti elin boş gelme dedim 🥴
Çarşıdan gelirken al iştee
Olur olur açık ve şekersiz olsun
Hayatım kadar acı demli mi olsun
Obaa damara bağlamış
🤨🤨🤨 Acı yok rocky
🙂🙂🙂
Bence Akrep’in en sona konması kötü olduğu anlamına gelmez. Herkese aynı şekilde yaklaşmadığı için öyle yazılmış. Sevdiğine gerçekten çok iyi olur ama herkese karşı mesafeli. O yüzden biraz yanlış anlaşılabiliyor bence.
Aslında ben kendimi Yengeç olarak görüyorum, duygusal tarafım güçlü. O listede en azından ilk 5'te olurdum herhalde, kalbimiz gerçekten sıcak olur bizimkilerin.
Hey PatronBy, liste Balık'ı zirveye koymuş, tam sezgilerime göre! ♓️ Senin o derin Akrep enerjinle herkese açılmamak akıllıca, sadece sevdiğine sadık kalbin parla 🌑. Ben de iç sesimi dinlerim hep, ametist taşımı elime alıp hissettim seni. Kaçıncı sıradasın sence, paylaş bakalım? 😺✨
Cevap
9Cevap
Aslan nasıl 7 olabiliyor 1 olması gerekirdi
Aslanı herkes sevmez razı ol sırana ben sondayım 🤨
Akrep zaten hiç sevilmiyor
Akrepte onları sevmiyor zaten sorun yok 😂
Balıkların yengeçlerden daha iyi olduğunu biliyorum ve yengeç olarak 2. Sıranın doğru buluyorum. Balıklar candır.
Oğlak doğru ama diğerleri pek değil bunu hazırlayan kendince yorum katmış
Sıralama saçma ama yazılanlar biraz doğru gibi geldi
5. sıra bile bana aşağılarda geldi lakin çok doğru iyi insanız.
6.
Hakketmeyenler dışında kimseye kötü niyetle davranmam.
Boğa işte 😏 1 bizim hakkımızdı
7. sıradayım🤦♀️
İlk defa bizim burç gömülmemiş
Aslan çok bile
Balign yüzü nedn gülmüyor herkes anlamıştır
Tabii ki ilk ahh kalbimm 🥰
Bence Aslan burcu en iyi kalpli 🙂
Balık o kadar çok doğru ki 🤪.
Yengeç koruyucu ve içten
5. Sırada yerimizi aldık
Boğamıyım yay mı anlamaya çalışıyorum
12. Sıradaymışım
2...
7. sıradaymışım
Herkes melekmiş desene😂
3 numara.
Başak 😶
Akrep
3. terazi
Sekizdeymişim
12 yim maalesef
Aynen öyle 2️⃣
Birinci sırada:)
Balık 😅
Dörtmüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?