Koç burcuyum ilk defa aşık oldum ve duygularımı açtım çok gergin hissediyorum ama duygularımızı açmak adım atmak normal di mi?

Güncellemeler
3 ay
ilişkideyken kendimizi açmak
Koç burcuyum ilk defa aşık oldum ve duygularımı açtım çok gergin hissediyorum ama duygularımızı açmak adım atmak normal di mi?
Cevapla