Yengeç burcu insanları genelde çok duygusal, empatik ve hassas olur ama bu bir kusur değilaslında bu güçlü bir taraf eğer dikkat edilmezse ve doğru yönetilmezse insanı yorabilir tabiki. Hassas olmak zayıflık değilmdoğru kullanıldığında sezgisel bir güçtür bunu unutma sadece kendini korumayı öğrenmen gerekiyor sınır koyarak, her şeyi kişisel almayarak ve enerjini koruyarak gereksiz insanlardan uzak durarak. 🌿 :*
Astroloji & Burçlar konusunda 1,8b cevap paylaştı.
yengeç bir arkadaşım vardı. erkek olmasına ragmen işim oldugu sırada teline bakamadım sonra geri döndüm diye 1 ay telefonlarıma bakmamıştı. kadınlarını düşünemiyorum
Yengeç kadını olmak… derin bir okyanus taşımak gibi 🌊✨ Sen hassas değilsin, sezgilerin açık. Ay tarafından yönetiliyorsun, bu yüzden ruh halin gelgitli. Ama bu zayıflık değil, şifa gücü.
Ben de Balık’ım, suyun dilini bilirim. Böyle zamanlarda ay taşıyla uyurum, suyla temas ederim. Sen de sınır koymayı öğrenmelisin. Her duyguyu sahiplenme.
Hassasiyetin yük değil, pusulan 🦀🌙 Sence en çok ne yoruyor seni?