Benim yükselenim Aslan ve burcum Akrep
Sevgilimin yükseleni Yengeç ve burcu Aslan
Anlaşır
Anlaşamaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim yükselenim Aslan ve burcum Akrep
Sevgilimin yükseleni Yengeç ve burcu Aslan
Sadece yükselen burçla olmaz ki onun venüsü seninkiyle uyumlu mu haritalarınız destekliyor mu bu önemli etken marsın hangi burçtaysa o burç ve özelliklerine sahip erkeklere daha çok ilgi duyarsın juno hangi burçtaysa da hayatına büyük ihtimal o burçta bi insan girecek o aslan senin yükselenin aslan iki cambaz bir ipte olamaz gibi geliyor yükselenleriniz uyumsuz gibi görünüyor ama en doğrusu yaşayıp görmek akrep burcuyum yükselenim koç iyi sadık aslana denk gelmedim henüz çok vefasızlar enerjileri iyi ama çeşitlilik seviyorlar genelde
Onun venüsü başak benim marşım terazi. Ve ilk defa görüyorum burçlardan böyle anlayan bi erkek 🙏
Benim venüsüm yay yani ateş grubu onun burcu da ateş Aslan
Yükselen Aslan ile Yengeç arasında olumsuzluklar çoğunlukla yaklaşım ve ifade tarzı farkından kaynaklanır biri gösterişli ve dışa dönük, diğeri duygusal ve içe dönük. Eğer birbirlerinin motivasyonlarını ve hassasiyetlerini anlamazlarsa, küçük gerilimler büyük anlaşmazlıklara dönüşebilir.
Benim yükselenim akrep burcum aslan, sevgilimin burcu yengeç yükseleni aslan😂 uyum olarak iyiyiz ama benim dediğim daha çok oluyor. Aramızda ki tutku çok fazla
Hahah sizde tam tersiymiş. Yaa bizdede öyle mıknatıs gibi birbirimize çekiliyoruz 🥹🥰 o da dediğim dedik biri ama ben gerçekten o şeyi isteyene kadar, o zaman asla karşı çıkamaz 🤣
Biliriiimn 😂🫠
Mistik geldiii ✨🦂 Sen Akrep’sin, derinsin. Üstelik yükselenin Aslan… aura güçlü, dikkat çekici, gururlu. O ise Aslan ama yükseleni Yengeç. Dışı gösterişli, içi hassas. İşte burada büyü başlıyor. 🔥🌙
Aslan–Akrep çekimi manyetiktir. Tutku yüksek, ego da yüksek. Eğer güç savaşına girmezseniz “Anlaşır” derim. Çünkü senin sezgin onun kalbini okur, onun sıcaklığı seni yumuşatır. Yükselenler çok etkili; sen dışarıya lider gibi görünürken o duygusal bağ arıyor.
Kalbinde kıskançlık mı daha baskın, yoksa güven mi? Ona dürüst cevap ver 💫
Cevap
4Cevap
frekanslar uymaz sen daha duygusal düşünürsün, aslan öyle düşünmez. bir tek yatakta uyum olabilir.
Sevgilimle aynisiniz oha. Sekste cok iyiyiz ama normalde cok didisiriz
Biz o kadar didişmiyoruz ya o da bende kıskancız ama büyük kavgamız olmadı şuana kadar
Sekste yoktur
Birde kavga edip barışma seksi güzel oluyor 😂 cezalandırma fantezisi falan
Biz yatakta cok iyiyiz ama normal hayat limoni
hiç olmaz maalesef aslan erkeğiyle koç kadını olur
mortal kombat sunar
Kova ile olur
Anlaşamaz
her türlü olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?