Bence Tanrı evreni yarattı, beğenmedi; “daha güzeli olmalı” dedi ve beni yarattı şükremelisiniz yaa. ?

Gece gece aklıma geldi 😁😂 sizde kendiniz hakkında böyle düşünüyor musunuz

Bence Tanrı evreni yarattı, beğenmedi; “daha güzeli olmalı” dedi ve beni yarattı şükremelisiniz yaa. ?
Cevapla