Çok garıp rüyalar görüyorum sizdede oluyor mu halisulasyon gibi oluyor sizce normal mi?

Aradım yilan var mı diye evde çok korktum. Hep kendi odamda sanki uyanık yaşıyorum rüyalarımi neden böyle bikere de uyurken kapı çaldı evin üç kere oda rüyaymış çok garıp ve korkunç çünkü hem yaşamis gibi oluyon. Bikere de ben uyuyom tepemde biri var rüyası gördüm ama kendimi uzaktan izliyorum ve bikac kere kafamda biri vardı siyah şapkalı ve yatağımda oturuyordu neyseki artık görmüyorum sonra mesela şeytan boğdu hissettim ve zıpladım ama boğazım acıyordu bazen korkuyorum çok gerçekçi Uyuyodum zıplyarak uyndım yorganın içinde bir şey kıpıyordu yilan sandım rüyaymış neden çok gerçekçi ne anlama geliyor bu rüyalar?
Çok garıp rüyalar görüyorum sizdede oluyor mu halisulasyon gibi oluyor sizce normal mi?
Cevapla