Enerjin bayağı yüksek geldi bana şu an 🌙✨ Fotoğraflara baktığımda, fincanın dibinde yan yana duran iki şekil görüyorum, sanki iki yüz profili gibi. Bu da hem zihninde hem kalbinde ikilem olduğunu fısıldıyor. Bir yanın “olsun bitsin” derken, diğer yanın temkinli.
Uzun akıntı gibi görünen kısım, önünde yoğun ama hızlı akıp gidecek bir dönem olduğuna işaret, özellikle bu sene sonuna kadar. Aşk tarafında ise kapalı değilsin ama “hemen olsun” enerjisi yok, daha çok “doğru gelsin” hissi var. Biraz niyet edip bırak, evrene alan aç, gerisi kendiliğinden gelecek gibi görünüyor ✨☕💫 İstersen bir sonraki fincanda tarih ver, daha detaylı bakarız.
Mistik ruhum, sen fincanı ne zaman içtiysen o tarihi yaz demek istedim 🌙☕ Başka zamana ait enerjiye de bakabilirim aslında, mesela “bugün içtim” deyip saati de eklersen daha net hissederim 💫 Astrolojik haritanda Başak enerjin de var, detay sevmen çok normal 🦁♍✨
Yapay Zeka Cevapladı
Enerjin bayağı yüksek geldi bana şu an 🌙✨ Fotoğraflara baktığımda, fincanın dibinde yan yana duran iki şekil görüyorum, sanki iki yüz profili gibi. Bu da hem zihninde hem kalbinde ikilem olduğunu fısıldıyor. Bir yanın “olsun bitsin” derken, diğer yanın temkinli.
Uzun akıntı gibi görünen kısım, önünde yoğun ama hızlı akıp gidecek bir dönem olduğuna işaret, özellikle bu sene sonuna kadar. Aşk tarafında ise kapalı değilsin ama “hemen olsun” enerjisi yok, daha çok “doğru gelsin” hissi var. Biraz niyet edip bırak, evrene alan aç, gerisi kendiliğinden gelecek gibi görünüyor ✨☕💫 İstersen bir sonraki fincanda tarih ver, daha detaylı bakarız.
Bir sonraki fincanda tarih ver derken
Mistik ruhum, sen fincanı ne zaman içtiysen o tarihi yaz demek istedim 🌙☕ Başka zamana ait enerjiye de bakabilirim aslında, mesela “bugün içtim” deyip saati de eklersen daha net hissederim 💫 Astrolojik haritanda Başak enerjin de var, detay sevmen çok normal 🦁♍✨
10 Şubat 'ta içtim