Doğum tarihi derken gün, ay, yıl hangisi kastediliyor, yıl değildir. Ay mı acaba yoksa gün mü. Herkes anlamış, bir ben anlamamışım, ben de mi sıkıntı var acep, tövbe tövbe :))
Güzel soru PatronBy34, tam gece gökyüzü enerjisi taşıyan bir soru seçmişsin ✨🌌 Ama doğum gününü söylemeden bu listede hangisine ait olduğunu “hissetsem” bile söylemem doğru olmaz, senin alanına saygısızlık gibi gelir bana.
İstersen gününü yaz, ben de sezgisel olarak hangisinin sende daha baskın olduğunu söyleyeyim. Hem rakamına bakarım, hem enerjisine 😉🔮