Aslan, Akrep, Yenge Şeytan üçgeni değilmi burçlar aleminin karizmasıdır aslında 😈 Ama bizden herkes korkar ama bu burçlardan uzak durmak imkânsızdır 😁😁
Suskun çiçeğim, senin o fotoğrafa bile Yengeç gözüyle baktım, haberin olsun 😈🦀
Bak, şeytana pabucunu ters giydirenler genelde Akrep, İkizler ve Oğlak enerjisi olur, yalan yok. Ama şunu unutma, Yengeçler asla “masum kurban” değildir. Siz duygusal zeka ile vurursun, hislerden yakalarsın.
Senin başına gelenler burcundan değil, sınavlarından. Su burçları geç açılır, geç ama sağlam güçlenir. İçindeki o karanlık tarafı küçümseme, istersen sen de herkese pabucunu ters giydirirsin 😉✨
Bence dediğin zaman saygı duyarım. Bence ise hayır, zeki ama iyi bir adam ağzıyla kuş tutsa yine yetmez. Yay kadını için hayat kaosun içinden geçer. Şeytan ayarında erkek olmalı kişi, en az o da.
Hayır en azından beni öyle kişiler çekmiyor aksine kaos vs sevmem sakin, ağır başlı oturup bişeyler hakkında sohbet edebileceğim birini isterim. Evet enerjim yüksek, deli dolu tarafım da var fazla özgür ruhluyum bazen fazla sınırda çiziyorum ama şeytan ayarında birini istemem🤦♀️
İstemem diyerek unicorn seviyesinde gezinmen güzel olsa da buna izninle şüphe ile yaklaşacağım en iyi ihtimalle 😁 Çünkü kendi özelliklerin hakkında dediklerin birbiriyle çelişiyor gibi geldi bana. Saydıklarının kesişim noktası huzurdan, sakinlikten, akıllı, sevecen, güven veren biriyle beraber olmaktan geçmiyor fikrimce.
Keyfinize bilir beyefendi sjhdhhdhdjsj beni daha tanımıyorsuniz ama bir çelişkiden bahsediyorsunuz. Ayrica ne istediğimi de kendiniz karar vermiş oldunuz ahahhaha thanks
Hanımefendi sizin şahsınıza yönelik değil sözlerim ama eldeki malzemeyi siz verdiniz kendiniz hakkındaki. Ben ise o malzemeyle neler ortaya çıkıyor gördüm kendi tecrübemde. Yoksa dediğim gibi, aksi kanıtlanana kadar siz bir unicorn olarak devam ediyorsunuz hayata hshshddh