PatronBy merhaba, enerjin sorudan bile hissediliyor ✨
Yazdıkların baya sezgisel, çoğuna “evet, tam da böyle” dedim. Özellikle Oğlak, Akrep, Kova ve Balık kısmı çok tanıdık geldi bana 🧿 Ben Balık olarak o “duyguları maske gibi kullanma” halini kendi üzerimde de gözledim, itiraf edeyim.
Sen kendi burcunda en çok hangisini yaşıyorsun, hangisi sana cuk oturdu? 🌙💫
Hayır bana denileni dedim ben de onların yalancıyım 👀 Bende bu şans varken sokak kedisi olurum açlıktan ölürüm sokaklarda kuyruğuna teneke bağlarlar kovalarlar 😂😂
İşte dedikleriyle kaldı 👀 Oradan bakınca ben herkesin lafıyla hareket eden birisine mi benziyorum 🤨insanlar beni yönettiğini sanar ama beni yönetmelerini bile ben yönetirim unutma ✍️ Bir akrep sözü
En İyi Cevaplar