Gizli Üye(25-29)5 ayTerazi burcu adalet duygusu yüksek dengeli zarif ve ilişkiler odaklı bir burçtur yönetici gezegeni Venüs olduğu için estetik güzellik uyum ve hoşluk hayatlarında önemli yer tutar Teraziler bulundukları ortamda denge kurmayı sever çatışmadan hoşlanmazlar arabulucu olma eğilimleri güçlüdür insan ilişkilerinde nazik ölçülü ve kibar davranırlar karşı tarafı anlamaya çalışır empati yetenekleri gelişmiştir sosyal çevre onlar için çok değerlidir yalnız kalmaktansa paylaşmayı tercih ederler karar verme konusunda zorlanmaları en bilinen özelliklerindendir çünkü her açıdan bakmak isterler bu da kararsızlık olarak algılanabilir adil olmak isterken kendi isteklerini geri plana atabilirler estetik algıları güçlüdür giyim dekorasyon sanat ve güzellikle ilgili alanlarda zevkleri dikkat çeker romantiktirler sevilmek beğenilmek ve değer görmek isterler ilişkilerde uyum olmazsa huzursuzlaşırlar haksızlığa tahammülleri düşüktür ancak bunu sertlikle değil diplomasiyle çözmeye çalışırlar zaman zaman onay ihtiyacı ve herkesi memnun etme çabası yorucu olabilir güçlü yanları zarafetleri adalet duyguları ve sosyal zekâlarıdır zayıf yanları ise kararsızlıkları erteleme eğilimleri ve çatışmadan kaçmak uğruna susmalarıdır genel olarak Terazi burcu uyum arayan güzelliği seven ve hayatı paylaşarak anlamlandıran bir karakter yapısına sahiptir
22 Yorumla
Soran5 ayHelal reis
Aslan5 ayBen de teraziyim
Yapay Zeka Cevapladı
Kıskançlık demişsin, orada güçlü bir sahiplenme enerjisi de var aslında 🌙✨
Bence sen sevdiğini kolay kolay bırakmayan, değer verince sonuna kadar yanında duran bir enerjidesin. Kıskançlığın gölgesi ağır gelse de, kökünde sevgi ve kaybetme korkusu oluyor genelde.
Burcunu yazarsan, bu kıskançlık enerjin en çok nerede tetikleniyor, onu da konuşabiliriz 💫00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Güvenilir olmam ve asla pes etmemem
Oğlak Burcuyum ✨🌸💅03 Yorumla
Soran5 ayAsla pes etmemen seni başarıya götürür en güzeli 🤌
Soran5 ayRica ederim
5 ayDengesiz olmam ( terazi aslında burcum dengeli degil hep dengesi olması)
040 Yorumla
Soran5 ayDengeyi en çok hangi konuda bozarsın?
Terazi5 ayHer konuda bozarım ya
Soran5 ayBu senin için sinir bozucu bir durum
Terazi5 ayMaalesef ya
Soran5 ayYükselen Burcunun devreye girmesi şart
Terazi5 ayAllah bilir ne zaman devreye girer
Soran5 ayAllah: herşeyi de benden beklemeyin
Terazi5 ay😁😁😁😁 tövbe tövbe
Soran5 ayBu arada seni yapay zeka sanıp duruyorum da
Terazi5 ayNe alaka ya 😁
Soran5 ayUzaktan kıvırcık saçlı kız sandım benim mallığım 😅🤌
Terazi5 ayYok ya kızıl doğru ama kapalıyım ♥️
Soran5 ayMeraktan soruyorum başörtü kullanınca rahat ediyor musunuz
Terazi5 ayBazen rahatsız oluyorum ama o kadar da değil rahatsız olmam
Soran5 ayYaz sıcağında hiç terletmiyor mu dayanıklılığınızı takdir ediyorum
Terazi5 ayEn çok zaten yazın zor ama alıştık artık ya
Soran5 ayBide kapalı kadınlar görünüş olarak büyük duruyor benden 5 yaş küçük kapalı kıza abla dedim 😅
Terazi5 ayBüyük değil daha çok olgun göründüğümüz için
Soran5 ayEskiden kapalı ile evlenmem derdim hep ön yargim vardı ama olgun düşünceleri etkileyici 🤌
Terazi5 ayÇoğu erkek hep böyle düşünür ve evliymiydin
Soran5 ayHayır evli değilim ben 22 yaşındayım evli olsam burada olmam
Terazi5 ayEvli olan çok burada
Terazi5 ayBirde evli gibi konuşunca
Soran5 ayburada her tür insan var benim konuşmam mı evli gibi geldi?
Terazi5 ayYalan olmasın az önceki lafını öyle anladım
Terazi5 ay"Eskiden kapalı ile evlenmem derdim hep ön yargim vardı ama olgun düşünceleri etkileyici 🤌". İşte bu lafını diyorum
Soran5 ayEtkiliyeci dedim evliyim demedim yani hem bu ekonomi ile evlenmem piskolojim bozulur aman aman
Terazi5 ayKusura bakma ben yanlış anladım ve haklısın bu devirde de evlenmek zor ve hem gencsin erken yani
Soran5 ayYaşıtlarım evlendi yani ama aceleye getirmiyorum sen evlenmeyi ister misin ki
Terazi5 ayİyi yapmışsın erken evlenme ay yok bende evlenmedim daha erken bana göre ve yaşım 23
Soran5 ayAslında kızlarda 23 yaş evlilik için normal ua
Terazi5 ayEvet de bana göre hala erken
Soran5 ayBirde kapalı kızlar muhafazakarlar oluyor
Terazi5 ayHer kapalı kız değil bazıları sadece
Terazi5 ayNeyse bende artık uyuyacam ya var mı isteğin
Soran5 ayYok teşekkür ederim iyi geceler 💫
Terazi5 aySana da iyi geceler dilerim♥️
Soran5 ayNaber
Terazi5 ayİyi senden
Soran5 ayİyi denk gelemiyoruz
5 ayHer zaman 3-4 hamle sonrqsını planlıyorum.. cogu zaman isin ıcınden cıkamıyom o yuzden
00 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 477 cevap paylaştı.
u 5 ayLiderlik, uzlaşımcılık
111 Yorumla
Soran5 ayBurcun aslan mı
u Akrep5 ayHayır koç
Soran5 ayBu burca sahip olmak isterdim kendine geliştirmeye sebep ediyor 😎🤌
u Akrep5 ayGelişimsel odaklı mı?
Soran5 ayÖyle olduğunu düşünüyorum lider etmek için bilmen gerek uzlaşman içinde bu gerekli
u Akrep5 ayDoğru ☑ liderlik özelliğin olunca yapıcı da oluyorsun aynı zamanda. Daha doğrusu çocukça hırsların da olmuyor mesela
Soran5 ayBaşarılı insanlar lider ruhu taşır çocuk hırsı değil de ergenlik zamanını etkilediğini düşünüyorum
u Akrep5 ayÇok doğru ✅aynı zamanda ılımlısın. Başkalarının sinirlendiği durumları olgunlukla karşılıyorsun
Soran5 ayBenden mi kast ettin yoksa burçtan mı eğer burctansa detayları burca değil de karaktere başlayabiliyorum
u Akrep5 ayBurçtan söz ediyorum karakteristik özellik bağlamında. 🧐
Soran5 ayKeşke bende koç olsaydım
5 ayçok düşünmek ciddiye almamak hiç bir şeyi karar verememek falan fiso fıstık
05 Yorumla
Soran5 ayBurcun ne
İkizler5 ayne vibei verdi kanki
Soran5 ayYay mı desem?
İkizler5 ayyok deme ikizlerim lan
Soran5 ayCiddi almıyorsan partnerin şanslı trip atman azdır ya da çok sürmüyordur wpwspdpc
Gizli Üye(25-29)5 ay
Soran5 ayYuh reis var mi ki
Hafıza ve sezgi
10 YorumlaAstroloji & Burçlar konusunda 498 cevap paylaştı. Bir fikrim yok pekte inanmam
10 Yorumlatakıntı, mükemmelliyetcilik, insan yargılamak
05 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
Soran5 ayDedikodu çok yapıyorsundur wododocc
Soran5 ayNefret etmen iyi ya
5 ayDuygusal ve inatci yoruldum ya
017 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
Balık5 ayBalik
Soran5 ayDuygusalık senin başına bela oldu desek yeri mi
Balık5 ayAynen öyle
Soran5 ayPartnerinizin işi zor😅🤌
Balık5 ay😀🤫🤫kendime göre biri olmayacaksa olmaz zaten
Soran5 ayBunu anlamak kolay olmaz değil mi😅😎
Balık5 ayNeyi be
Soran5 ayKendin gibi birisini bulmak kolay değildir eğer kolay olsa herkesin partneri olurdu
Balık5 ayHmm evet orası öyle tabiki
Soran5 ayBu arada iş yerimizde ki Bi ablaya acayip benziyor görünüşünüz insanlar çift yaratılmış derler aynısı ya 😅
Balık5 ayHadi ya 😀o dereceyse merak ettim şimdi bak 🤣
Soran5 ayYa insanların çift yaratıldıgina inanıyorum seni görünce daha da inandım az kalsın sana onun adı ile hitap edecektim 😅😅
Balık5 ay😀doğrudur zaten ikizim de var demekkki çift değil dahaasini yaratmış Rabbim 🤣
Soran5 ayŞöyle düşün saçını sarıya boyatmışsın çünkü o sarıya boyadı ama böyle tesadüf olamaz Bi an beni kakalıyor sandım yani sizi o sandım ama tek fark saç rengi
Balık5 ayOlabilir
Soran5 ayBu arada kaç yaşındasınız acaba yaşınız da mı ayni
5 ayKararsızlık degiskenlik
024 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
İkizler5 ayİkizler
Soran5 ayEn çok hangi konuda kararsız kalıyorsun
İkizler5 ayDeğişir mesela şu ana kadar bir sürü meslek yaptım şimdi de kpss girip atanmak istiyorum galiba istediğim bir meslek yok
Soran5 ayÇalışma saatlerine ve maaşlarına bakıp karar verebilirsin 🤌
İkizler5 ayöyle yapıyom 8-5 memur sakinlik huzur
Soran5 ayBaşarılar dilerim umarım kazanırsın
İkizler5 ayUmarım sen de istediğin hayatı yasarsın
Soran5 ayİyi denk geldin 3 kez yks girdim İstanbul da kazanamadım ama sag ol bu da tecrübe 😅🤌
İkizler5 ayİlla İstanbul mu olmalı
Soran5 ayYurtta kalmak istemiyorum bir odada 8 kişi ev tutmak ise kiralar belli İstanbul'da aşırı yüksek puan istendi siralama 20 bin falan
İkizler5 ayAnkara 'ya atan yenimahalle belediyesi öğrencilere bedava ev veriyor ona başvur odada iki kisi
İkizler5 ayAma Ankara da çok ister ben orada okumuştum ne bölümü istiyorsun ki sen
Soran5 ayİyi diyorsun bu desteği devlet yapsa daha ikna edici olurdu ama bu belediye ben baslarda radyo tv istedim işsizlik sorunu vardı bende senim gibi kararsız kaldım masa başı olsun falan düşündüm muhasebe vb meslekler
İkizler5 ayLise kpss gir atan açıktan üni oku
Soran5 ayAtaninca niyr üniversite okuyayım ki
İkizler5 ayLise kpss alım kısıtlı düz lise mezunuisen destek personeli olabilirsin merkezi atama ile veyatta adalet bakanlığının actığı ilanlara başvurup ikm, mübasir, zabıt katipliğine başvurabilirsin 2026 kpss gir mutlaka seçim öncesi alım çok olur
Soran5 ayİmamhatip mezunuyum olur mu
İkizler5 ayİmam-hatip mezunlarının başka ataması da var bunları da olabilirsin ayriyeten başka şekilde de atanıyorlar imamhatipler onları arastır
Soran5 ayİmam yapma şimdi bizi 😅
İkizler5 ayTamam da bu ikm zabıt katipliği mübasirlik falan onlara da atanabilirsin ama 90 falan yap puanı lise kpss kolay
Soran5 ayYani zabıta falan diyorsun aslında yapabilirim de obpm iyi değil birde matematik çöp benim sözelciydim
İkizler5 ayZabıta değil zabıt katibi zabıta ehliyet falan istiyor
Soran5 ayHe anladım arastircam
5 ayDuygusallık kirilganlik
03 Yorumla
Soran5 ayBalıksın
Koç5 ayEvet
Soran5 ayÇok zor durum en ufak şeye üzülmeleri
Özgürlük ihtiyacı. İçimdeki anarşik ruh..
017 Yorumla
Soran5 ayTerazi misin?
Soran5 ayÖzgür değil misin ki peki
Soran5 ayİlerde belki olursun çok kafaya takma
Soran5 ayKöleleştirmedim ki seviyeyi azatl reis sosifdoff
Soran5 ayBen böyle birsey yaşamıyorum ki tecrübem olsun wdodoepff
Soran5 ayİnsanlara karanlık tecrübe vermiyorum ama duygunu teselli etmeye çalıştım edofodpfv
Soran5 ayRetro mu sanal dilinden çok uzaklaştım ben sınıfta kaldım sayende kendimi ezik his ediyorum karanlık ettin öcünü aldın dosoxodpcv
Soran5 ayOoo lafı koydun reis mala bağladım kendimi
Soran5 ayÜşenmedin mi wosocofc
5 ayburç özelliklerini bilmiyorum
00 Yorumla
5 ayHırslı olmak.
00 YorumlaAstroloji & Burçlar konusunda 413 cevap paylaştı. Kıskançlık öfke kin cinsellik ne varsa var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayyansıtmıyorum herhalde
017 Yorumla
Soran5 ayKendini keşfet
Cevap sahibi5 aykendimi iyi tanıyorum burçlarla ilgilenmem fazla
Soran5 aySen bilirsin kral
Cevap sahibi5 aytahmin ediyorsun galiba beni de et
Soran5 ayGörünüş olarak barbie gibisin onlar genelde duygusal oluyor romantik sebiyor
Cevap sahibi5 aysağ ol da burcum ne
Soran5 ayTerazi dicem
Cevap sahibi5 ayo yükselenim
Cevap sahibi5 ayateş grubundan bir burç
Soran5 ayO zaman kova
Soran5 ayAkrep mi acaba
Cevap sahibi5 ayateş dedim a
Soran5 ayYa bilemedim ki söyle
Cevap sahibi5 ayyayım ben
Soran5 ayYay da sevdiğin ozellik nedir?
Cevap sahibi5 ayözelliklerini bilmiyorum pek ama eğlenceli diyeyim bari
Soran5 ayBenim akrep de sevmediğim ise çok kıskanç olması baş bela gibi
Gizli Üye(18-24)5 ayKıskanç olmayan da prensestir
025 Yorumla
Soran5 ayKesinlikle katılıyorum dozunda güzeldir
Cevap sahibi5 ayKıskançlıkla güvensizlik farklı evt haklısın
Soran5 ayKıskançlığı buna vurmaya saçma buluyorum güvenle aynı şey değil güveniyorsun diye örnek basbasa evde kalsın karşı cinsle güven var ya hani mallar bazıları
Cevap sahibi5 ayHayır tabiki absürt o ama kıskanç olup senaryo yazmaktan bahsediyorum
Soran5 ayO biraz abartı oluyor yani açık vermediği sürece
Cevap sahibi5 ayYa kıskançlığından gözü dönüp kadının namusunu sorgulama ya da doğru söyleyip söylemediğini farklı farklı açılardan sorup teit etmesi açıkçası bu çok başka işte bu sorunluluk
Soran5 ayBu direk kadın düşmanına bilr gider insanların önce insan olması gerek
Cevap sahibi5 ayİşte kestiremediğim bir yönü varsa öngöremiyorsam uzak durmayı seviyorum aşırılardan korkuyorum herşeyde
Soran5 ayBu yüzden denge kurmak gerek günümüzde aşkı bulmak bence zor
Cevap sahibi5 ayDengeyi kurabilen biriyle de olmak daha önemli. Aşktan evvel denge kurmalı
Soran5 ayKafa dengi olunca oluşan engelleri aşmak daha basittir bu çiftler bence hayata 1-0 önde başlar
Cevap sahibi5 ayKafa dengi olmayan biriyle zaten ne paylaşabilirsin ki doğru dediğin.
Soran5 ayBazı insanlar bu dengeye önem vermeden ya da bu dengeyi tanımadan aşk hayatına giriyor ondan yani
Cevap sahibi5 ayBu dengeyi anlamak için en az 1 yıl gerekiyor aşk kapıyı kırıyor bazen hoş gör :))
Soran5 ayHaklısın bu konu da kader diyip geçerim
Cevap sahibi5 ayBazı şeyler hesapsız plansız oluyor
Soran5 ayYasin kessin 25den ustun senin
Cevap sahibi5 ayKessin mi 😅
Soran5 ayYani konuşman öyle his ettirdi kaç ki
Cevap sahibi5 ay😊 tecrübe konuşuyor
Soran5 ayBelli oluyor 🤌
Cevap sahibi5 aySensin tecrübe ✨
Soran5 ayNerde o günler be 🤷♂️
Cevap sahibi5 ayNiye öyle dedin ben uyucam yârın cevaplarım
Soran5 ayİyi geceler
Gizli Üye(30-35)5 ayBastırmaya çalıştığım öfke.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayÇok var hangisini söyleyeyim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 aykoruyuculuk ve duygusal hassasiyet
00 Yorumla
m 5 ayDobra olmam
07 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
m Akrep5 ayAkrep
Soran5 ayBende akrebim bizler çok kiskanciz
m Akrep5 ayİlişkiler de evet bazen aşırıya kaçabiliyor kıskançlık onun dışında no
Soran5 ayBu bizim için sorun oluyor
m Akrep5 ayEvet ama bir nokta da kendine dur demeyi öğrendikten sonra biraz kolay hale gelebiliyor
Soran5 ayBiz sakin kafa ile iyi düşünüyoruz 🤌😎
5 ayDengesizlik🤣🤣🤣
05 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
Kova5 ayLibra
Soran5 ayİlk defa duydum
Kova5 ayTerazi yani🤣🤣🤣
Soran5 ayAdı üstünde terazi dengeli olması gerekmez mi😅
m 5 ayCiddi oluşum
01 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
5 ayKavga
03 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
Koç5 ayKoc
Soran5 aySorun yaşamana sebep
5 ayUmursamazlık
07 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
Kova5 ayKova
Soran5 ayBurcunun öne çıkan özelliği bu mu
Kova5 ayEvet
Soran5 ayPartnerin için iyidir tirip atmazsın sen
Kova5 ayOnuda umursamadığım için evet mdşsld
Soran5 ayOlumsuz yanı da şu umursanmamak çok kötü his denge kurman şart alwlsdpf
5 ayMasalsılık ✨
03 Yorumla
Soran5 ayOne be
Yengeç5 ayBu nasıl bir soru 😒
Soran5 ayAnlamam gerek
Burcun ne
Benim kararsızlık seviyesi05 Yorumla
Soran5 ayBenim akrep niye kararsizsin
Soran5 ayBen sevdiğim şeylerde kararsızım ua slsldpfc
Soran5 ayYükselen konusunu anlayamadım ama akrep olarak şunu diyim kıskançlık da akreple yarışan olamaz
5 ayDuygusallığım ve kinim
080 Yorumla
Soran5 ayO zaman balıksın
Kova5 ayYengeç burcuyum balıklar kin tutmaz
Soran5 ayYengençler birde sahiplenici oluyor galiba
Kova5 ayEvet ve acayip bir şekilde evcimeniz
Soran5 ayİlk aşkımın burcu yengeçdi ondan bilirim ne kadar beddua etsem de burcunu iyi yansıtırdı wododfpg
Kova5 aySen masum olsan seni bırakmazdı
Soran5 ayCiddiye almamak gerek 15 yaşindaydik sanaldık sanala gelemem dedi bitti gitti yoksa iyi karakterdi
Kova5 aySenin burcun ne
Soran5 ayBurcum akrep ve bu burcu seviyorum tek kötü yanı kıskanç olmam sence kıskançlık kötü mü?
Kova5 ayKıskançlık fazlaysa kötü
Kova5 ayBenimde konuştuğum bi çocuk akrepti
Soran5 ayFazlasına bende karşıyım akrepler siradisi olurmuş bu yönü seviyorum ve sadece sevdiğime duygusal olabiliyorum
Soran5 aySenin adın ecem benim soyadım da ecem desem inanır mısın tesadüfün ötesi wpsdodofoc
Kova5 ayKonuştuğum gece sapık çıkmıştı ben akrep burcuyum libidom yüksek diyodu sonra birkaç fotoğraf attı bende engelledim
Soran5 ayBu durum çok kötü burcumu araştırırken libido özelliğe verdi ama bunun yerine insanlara kıskancım diyorum mesafe olmalı fotoğraf ne ya kuscam
Kova5 ayBen gizli hesap değil miyim
Kova5 ayValla bide kıllıydı ama baya yakışıklıydı
Soran5 ayDeğilsin tabi ama sorun olur mu ki
Soran5 ayKıllı mı eododdof
Soran5 ayKuscam
Kova5 ayBen nasıl gizli yapıcam bunu ya
Soran5 ayValla bilmiyorum kullanmayı pek anlamam sadece soru için bakıyorum ben
Kova5 aySeninki gizli
Soran5 ayBildiğim tek şey belli seviyeye ulaşınca gizli yorum atabilirsin
Soran5 ayBenimki gizli çünkü soruyu gizli şekilde sordum
Kova5 ayBen gizleyemiyorum heralde
Soran5 ayAynen bunun için site de baya puan sahibi olman gerek ama hesabın zaten gizliyse dert etme
Kova5 ayboş ver ya nolacak sanki
Soran5 ayAynen boş ver gitsin akreplere karşı ön yargin oldu sanırım eoeodofgv
Kova5 ayValla oldu biraz erkek kardeşimde akrep oda biraz sevgilisine karşı sapık mesajlarını yakaladım da
Soran5 aySenin akreplerle işin var valla lwwlwpdlepf
Kova5 ayBundan sonra akreplere hayır diyoruz
Soran5 ayBenim suçum ne evde televizyon izliyorum wpwpspdd
Kova5 ayGece 4 te ne televizyonu meselaaa
Soran5 ayYa Bi tane replik onu dedim işte senij yaşadığın durum ise burçtan çok erkekler bu konu da dengesiz ilerliyor
Kova5 ayEvet katılıyorum
Soran5 ayO yuzden sence kızla erkek arkadaş olsbilir mi ikisinin de sevgilisi var ama?
Kova5 ayÇok eskiye dayanırsa çocukluk falan belki ama oda belki
Soran5 ayŞu sıralar herkes çocukluk arkadaşı ile aşkı buluyor biraz da mantıklı sonuçta güven var
Kova5 aySevgilimin arkadaşı imalı falan konuşursa saçından sürükleyip yolarım onu ama
Soran5 ayKesinlikle katılıyorum sana ya sende akrep kıskançlığı olacak wododdof
Kova5 ayÇocukluk arkadaşınla sevgili oldun ama yürümedi ayrıldınız sonra nolacak elinde ne arkadaş ne sevgili kaldı
Soran5 ayBu konuya inersek Bi çok örneği var kimisi sevgili yapınca arkadaşı ile bitiriyor arkadaşlığı ayrılınca da arkadaş kalmıyor
Kova5 ayValla çok pis döverim kiskançım ve sinirliyim inatçıyım da
Soran5 ayArkadaşımın sevgilisi var oda çık kıskanç arkadaşımı dövecek kadar bundan 1 tane var sanıyordum ahahaha ama kıskançlığa saygim var bendr öyleyim çünkü
Kova5 ayBide kalabalıktan nefret ediyorum resmen alerjim var desem yeridir o yüzden evcimenim
Kova5 ayArkadaşının sevgilisine katiliyorum
Soran5 ayKalabalık yerde oturmayı severim ama evde aktevite yapmayı daha çok severim saatlerce bilgisayar oyunu oynayabilirim
Soran5 ayArkadaşımın sevgilisine bendr katılıyorum
Kova5 ayKalabalıkta kıpkırmızı oluyorum ellerim terliyo karnıma kramplar giriyo
Soran5 ayUtangaç misin yoksa kalabalık görünce psikolojik olarak yoruluyor musun
Kova5 ayEvet söylediklerin hepsi
Soran5 ayŞu sıralar bende çok evde takıldım için bakkala gidince yoruluyorum yaşlanıyor muyuz ne
Kova5 ayAma arkadaşlarım var onunla her yere giderim hiç utanmam hiç çekinmem kardeşim gibi zaten o ama yabancılara öyleyim
Soran5 ayYabancılar ile niye gezersin ki boş ver gitsin yani kafa dengi arkadaş iyidir sohbet edeceksin işte keyfini çıkarcan sen keyif almadın için yoruluyor da olabilirsin
Kova5 aySen kaç yaşındasınki yaşlanıyosun
Soran5 ayBen 22 ama görünüş olarak herkes 18 diyor bana sen kaçsın?
Kova5 ayBen 18 im
Soran5 ayEminim sen benden büyük duruyorsundur
Kova5 ayOlabilir
Soran5 ayBu arada hangi şehirde oturuyorsun
Kova5 ayBartın sen
Soran5 ayİstanbul ben Bartın duydum da pek bilgim yok
Kova5 ayDenizimiz var
Soran5 ayAaa evet sen gözlük mü kullanıyorsun
Soran5 ayInstagramanı buldum galiba wowododf
Kova5 ayAraştırmacılıgına hayranım
Kova5 ayİstekte gönderseydin
Soran5 ayEvet ama zaten instagram pek kullanmam öyle staklıyorum boş boş sosoddof
Soran5 ayİstek gönderirim zaten kimseyi takip etmiyorum ki
Kova5 ayBende seni göreyim at
Soran5 ayE iyi madem ordan mesaj atmaya çalışayim
Kova5 ayFoto koysana
Soran5 ayFoto yok ki takip attım sana geri dönersen anca ulasabiliyorim
Soran5 ayKabul etmedin hala takip et dedin bide sosododd
Kova5 ayNerde dedim takip et diye
Kova5 ayFoton yok bişeyin yok neyle konuşucam
Soran5 ayİstek gönder dedin ya
Soran5 ayFoto atarım ki sadede kullanmıyorum demiştim
Soran5 aySanırım kabul etmeyeceksin geri çekiyorum
- Astroloji & Burçlar konusunda 1,1b cevap paylaştı.
m 5 ayRahatlik
00 Yorumla
5 ayDuygusal estetik kibar iyi niyetli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayÖzgürlük
03 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir terazi mi
Cevap sahibi5 ayYay
Soran5 ayBenim yükselenim de yay yarı yarıya taşıyorum bu özelliği
Gizli Üye(18-24)5 ayBenim de kıskançlık
017 Yorumla
Soran5 ayAkrep misin
Cevap sahibi5 ayYengeç burcuyum
Soran5 ayYengeç tanıdıklarim hep böyle sence bu seni rahatsız ediyor mu
Cevap sahibi5 aySevdiğin insanı kıskanmak olayı benim için en doğal şey asıl kıskanmamak anormallik
Soran5 aySana katılıyorum ben akrebim biz akrepler kıskançlık konusun da yarışan olamaz seni anlıyorum
Cevap sahibi5 aySen öyle san yengeçler de çok fena o konuda
Soran5 ayİlk sevgilim yengençti bunu fazlasıyla gösterdi hatta yengenclerin duyguları daha iyi bana göre
Cevap sahibi5 ayUyumun nasıldı ilk sevgilinle
Soran5 ay15 yaşındaydık sanaldık ama 7 ay sürdü çocukluk aşkı benimkisi uyum olarak o zaman iyidik ama şu an ki kafa ilr devam etseydim uyumlu olamazdık
Cevap sahibi5 ayAnlıyorum, yengeç akrep uyumu çok iyidir aslında
Soran5 aySen bize bakma bana göre hala uyumlular bazen yükselen burçlar da devreye girer
Cevap sahibi5 ayTabi canım bir insan yükselen güneş ve ay burcu ortalaması kadardır, benim yükselenim akrep senin ki ne?
Soran5 ayBenimkisi yanılmıyorsam yay ama bu burcu araştırmadım özelliği nedir ve yükselenin akrep ya senin akrep burcu ile mi iyi anlaşıyor oluyorsun
Cevap sahibi5 ayHayır oralar karışık biraz detaylı, yükselenin yaysa hep pozitif enerjide misin
Soran5 ayEskiden öyleydim şu sıralar değilim sınavı kazanamadım falan ama küçük şeylerle kendimi teselli ediyorum
Cevap sahibi5 ayVar var yaylarda bardağın hep dolu tarafından bakarlar
Soran5 ayAaa ne güzel yansitiyorum o zaman
Gizli Üye(18-24)5 ayKonuşlanlık
03 Yorumla
Soran5 ayO hangisi
Cevap sahibi5 ayİkizler
Soran5 ayO zaman arkadaş canlısin
Gizli Üye(30-35)5 aydengesizlik
00 YorumlaAsilik dkdkkd
01 Yorumla
Soran5 ayBurcun nedir
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer