Yengeç burcuyum , o yüzden mi kimseyle anlaşamıyorum ?

Çoğu arkadaşlarim var ama kavga ettığimiz zaman karşıma çıkıp bana küfür ediyorlar, ben her zaman susuyorum çünkü kavga etmeyi sevmiyorum cok zayıfım , bütün tanıdığım aslanlar bana kötü davrandı, boğa burçuda çok tuhaftır. Aranızda yengeç var mı hiç? Size aslan ve ya boğa denk geldi mi hiç? Yoksa bunları sadece ben mi yaşıyorum?

Yengeç burcuyum , o yüzden mi kimseyle anlaşamıyorum ?
Cevapla