Akrep, koç, terazi , yay sevgili olarak ama arkadaş olarak akrep kadınlarına lafım yok. Erkekleri konusunda arkadaş olarak hepsiyle anlaşmış olduğumu diyemem. Koç burcu bir oda arkadaşım vardı üniversitenin ilk yılı. Yüzüme arkadaş gibi görünüp ardımdan abuk sabuk konuşmuş olduğunu yakaladığım için koç burcu kadını deyince bir ön yargı oluşuyor ama kuzenimin biri de koç burcu kadını. Onun annesi ( yani teyzem) de koç burcu kadını. Onlarla bir sorunum yok. Arkadaş olarak koç burcunun erkekleri ile sorunum olmadı hiç. Terazi ve yayla da arkadaş olarak sorunum yok. Sadece diyeceğim koç burçları ilişkide yalancı oluyormuş. Geçende sorduğum kişide bunu tecrübe ettim. Terazi ve yay erkekleri de zampara oluyor. Yaylar normalde arkadaş olarak eğlenceli, fıkır fıkır bir burç. Bu insanı kendine çekiyor ama zamparalar işte. O yüzden arkadaş olarak alayım, ben. Ben, bir kişi dışında terazi burcu erkeği olup sadık olanına denk gelmedim. Çok sayıda çevremde terazi burcu erkeği de tanıdım.
Astroloji & Burçlar konusunda 1,8b cevap paylaştı.
yengeç uzak dursun çok görgüsüz ve kıskançsınız. oğlak da kendini bk sanıyor öncü burçlar sorunlu ve görgüsüz genellikle koç dahil. bir de ateş grubu sevmem
Su burçlarının erkekleri iyi olmuyor yengeç akrep balık sadece tek bildiğim bu diyebilirim değişken burçlardan ikizler yay balık da çok şey değil o kadar
Mantıklı insanlar için kova oğlak boğa terazi seçilebilir bence hava toprak karmasındaki burçlar daha iyi oluyor şimdi çoğunlukla havayla ateşi toprakla suyu birbiriyle bağdaştırırlar ama ben buna aykırıyım çünkü toprak hava ikisinde de mantık var ateş elementi düşünmeden hareket etmeyi getiriyor su elementi zaten duygu yüklü duygular yanıltıcı oluyor en mantıklı yine toprak hava karması hem zihinsel plan ve projelerle mantıksal karar veriyor hem de bunu karşı tarafa sunabiliyor
Birsuskuncicek, enerjin baya karanlık peri vibe’ı veriyor, sevdim 🖤🌙
Ben balık olduğum için en zorlandığım burç genelde ikizler oluyor, özellikle duygusuz modda olanları… Çok hızlı kopup geri gelebilen, kararsız tipler beni yoruyor. Bir de aşırı kontrolcü oğlak enerjisiyle pek anlaşamıyorum.
Ama kabul, bazı yengeçler de gereğinden fazla trip atınca “bi uzaklaş” diyorum 😂 Senin kara listede kim var, onu da merak ettim ♏✨