
Ben burcumun özelliklerini taşıyorum olumlu ve olumsuz hepsi ben. :)

Ben burcumun özelliklerini taşıyorum olumlu ve olumsuz hepsi ben. :)
Koç, yükselen akrep burcuyum ay burcum Kova ♒.
Sevecen ve aynı zamanda dobra detaycı bir insanım. Toplumsal olaylara karşı bir duyarlılığım var. İnsancılım ve bu durum ne kadar iyi görünse de pek memnun değilim, bundan dolayı kırıldığım oluyor. Yorum yazarsan senin de cevabını beklerim. 🎉
Güzel yorumun için teşekkür ediyorum insnaın kendisini bilmesi ne kadar güzel bir şey her insanda olmayan...
Kesinlikle öyle rica ederim teşekkürler doğru cevabın için. 🧚♀️
Bir noktaya kadar yansıtıyor demek daha doğru. Bazı tepkilerim, duyguları ele alış biçimim ve olaylara yaklaşımım burcumla örtüşüyor. Ama yaşadıklarım, aldığım dersler ve zamanla kazandığım farkındalık karakterimin çok daha büyük bir parçası. Burç bir çerçeve çiziyor sadece, içini insanın kendi hayatı dolduruyor.
Aynen öyle söylediklerin doğru :)
Sanırım, evet. Ya da öyle şartlandık 🙄
Zira bu iş gazetelerin fal bölümünü okumakla başladı.
Bazen düşünmüyor değilim..
Süper :)
Bende burcumu %100 yansıtıyorum 😂😂
Bencede sen tam bir aslan kralsın saygıduyuyorum sana kralım :)
Venüüüsss, ismine bile bakınca astro sevdiğin belli oluyor 😍✨
Ben tam bir Balık’ım mesela, iyi yönler de bende, dağınık duygular da bende. O yüzden seni çok iyi anladım. Burç, yüzde yüz “bu sensin” demiyor ama içimizdeki temel enerjiyi güzel yakalıyor bence.
Ama tek burç da yetmiyor, yükselen, Ay burcu falan eklenince puzzle tamamlanıyor gibi. Sen burcunu yaz istersen, birlikte enerjine bakalım 💫🌙
Cevap
34Cevap
Hayır inancım yok.
Doğum haritam komple beni anlatıyor zaten başka birini anlatma imkanı yok sjsj
Her bakışımda evrenin işleyiş planına tekrar hayran kalıyorum.
Süpermiş o zaman sen anlıyorsun bu işi ;) 🌺
Ben tam yansıtıyorum. Aslan burcu diye bir şey olmasaydı ben yine aslan burcu olurdum fsljfjlhkgdhkgdhögxjögs
Süpersin :D 🌺
Yok ben yengeç olduğuma inanmıyorum.. çoğu özelliği bende yok en başta evcimen değilim.. bana yolda olmak gerek :))
Yükseleninden olabilir :)
İkizler yükselen akrep. Özelliklerini taşıyor muyum onu en iyi etrafımdakiler bilir 🤔
İkizler burcu, Akrep yükselenli erkeği "Sosyal bir maske, derin bir dedektif."dışarıdan bakınca Konuşkan, sempatik ve zeki (İkizler), kendi içeridende çok şüpheci, tutkulu ve stratejik (Akrep). En belirgin huyun her şeyi bilir ama hepsini anlatmaz.
İkizler mantıkcı akrep ayrıntıcıdır. 🙃
Kesinlikle :)
Lanet gibi bir şey 🙃
Öyle demiyelimde iki tane biraz olumsuz görünen burcun sende toplanması elele verip ne diyeyim burçuna bakmayalım sen güzel bir insansın :)
Olumsuz değil de bazı şeyleri görmek insanı yoruyor. Cehalet mutluluktur 🤣
Burçlara pek inandığımı söyleyemem galiba :)
:)
Seninki ne oluyor bu durumda anlayamadım :)
Başak :)
Hmm başak iyidir ya, karakterli burç, nedense öyle hissediyorum jhhfhf benimki de boğa :)
Evet öyle :)
Burçlara ilgim yok inanmasam da boğa beni tamamen doğru gösteriyor
Boğa erkeği sinirlenmedikce güzel huıyludur
Sakin olmaya devam en doğrusu bu :)
Evet, tam bir aslan kadınıyım. Sadece otoriterlik huyum pek yok, aşırı egom da yok.
🌺 ;)
Benim yansıtıyor ama tesadüf mü bilimsel mi halen emin değilim:)
Çok derin düşününce öyle oluyor haklısın :)
Burcum terazi yükselen akrep ay burcum aslan ve evet.
Şimdi belli oldu akrep varmış senin içinde ondan böylesin
Evet varmış
;)
Karaktersizmisim ben burcuma göre onuda duydum evelallah
Ciddiye alma seni sinirlendirmek için söylemişlerdir sen bir lidersin unutma ;)
Sağol canım ya ☺️
Rica ederim ama öyle :)
Çok sağol 🙂☺️
Rica ederim :) :)
Bende tamamen tasiyorum hem yukselenimi hemde burcumu oglak yukselen basak
Süpermiş hemde başak :)
Anlıyorum zor olmalı ikiside toprak elementi olunca seni yorar :) bende başak :)
Aynen öyle teşekkür ederim arada tarot bakıyorum evet :D
40.45 e kadar yaşarsın. Sonra da tersine döner o dongu
Öyle söylerler : ))
Süpermiş burçun neydi :)
Koç gibi delikanlıyım : ))
Lidersin demek ki :)
Aynen öyle : ))
Bazı özellikleri yansıyor.
🌺 :* 🌺
Başak burcu olmak kolay değil
maalesef öyle zordur başak olmak...
Kesinlikle
Burcum tam olarak ben
🌺
Maalesef olmaz olasıca😅
🌺 :D
Evet burcumun bütün özelliklerini tasiyorum
🌺 ;)
Yansıtıyor galiba baskın karakter..
Lider olmak böyle bişey...
Koç ben ama sanırım evet
Süper ;)
😅🧿
Birazını taşıyorum
Farkındayım :)
Sana haritadaki burçları söylesem yorumlar mısın
Pek yansıtmıyorum
burcum aslan
🌺
Ben de özelliklerini taşıyorum.
🌺 ;)
siz astrolog hande kazanova gibisiniz maşallah hanımefendi , sevgilim boğa burcu yani boğa erkeği , boğa erkeği nasıl olur. bu arada ben hemcinslerimi hiç kıskanmam. siz de gerçekten güzel ve özellikle seksi bir hanıma benziyorsunuz. yorumlarsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
Çok teşekkür ederim astrolog kadar olamasamda elimden geleni yapmaya çalışıyorum, kıskanç olmamanı güzel kendinize olan özgüveninizin yüksek oldunu gösterir bu maalesef herkesde olmayan bir özelik. Sevgiliniz boğa erkeğine gelince genelde sadık ve güvenilirdir, ilgisini sözden çok davranışla gösterir sahiplenicidir ama istikrar sunar, yavaş açılır, bağlanınca kolay bırakmaz, konforu, dokunmayı ve huzuru sever, romantik, sabırlı, sadık, tutkulu, güven verici bir sevgili olur seven boğa erkeği.
Rica ederim. yorum için ben teşekkür ederim.
Rica ederim :)
yansıtıyordur herhalde :D
Bilemiyorum :)
taşıdığımı düşünüyorum..
;)
Ben hiç bir özelliğimi taşımıyorum
Öyle olduğunu düşünüyorum
Aslanım alakası yok
Ben de yansıtıyorum
Süper o zaman ;)
Hemde nasıl🤭
🌺 ;)
Tam tersiyim
🌺
Azcik
Demek azcık :)
Hihi yalan mi
Bilemem sen daha iyi bilirsin sen öyle diyorsan öyledir ben senin yalancınım :)
🥴🥴🥴
Burcun neydi :D
Ama böyle ilerleyemeyiz daha bugün söyledim 🤣🤣
Yaa sende öyle deme ama sürekli sorularıma gelsen aklımda kalırdı ama sanki yay mıydı :D
Tam tersinden oku yay in tersi i oku oyum
:D azcık yay erkeğisin ama fazla değil :)
Sen ne dersen o bize düşmez
Yaa :)
Bende yansıtıyorum
🌺 ;)
Evet, kova burcuyum
Teşekkür ederim başak burcuyum
İkizler ben ama hayatım güzel değil
Kesinlikle evet
Duygusal bir yengecim evet
Burçlardan hiç anlamam
Bazı konularda evet
Birebir
Yarın yarıya
Yansıtmaz
Yansitiyor
Süper
Neymis burcun
Yansıtıyor
İnanmıyorum burçlara
Evet yansıtır
İnanmiyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?