Terazi erkeğiyle formalite evlilik mi mantıklı, yoksa uzak mesafe ilişki mi daha sağlıklı olur 😔?

Merhaba arkadaşlar, vizem redd edildiği için Almanyadan ülkeme geri dönmek zorundayim, ve yeni başlayan ilişkimde erkek arkadaşım (alman pasaportu var) şakasina formalite evlenelim dedi, 2 sene sonrada normal evlenir düğün falan yapariz dedi, baya şakasini yaptiktan sonra iyice ciddiyete bindi konu bende şakami yapiyorsun yoksa ciddimisin dedim, oda 50/50 ciddiyim, tamamen şaka değil, bunu yapan arkadaşıma soracağım dedi.
Ama ben bu konuda hic iyi hissetmedim ya, sanki bu formalite ilişkimize baski uygulayip bir yerden sonra bagimizi koparacak gibi hissettim, içimden bir ses şimdi dön başka bir yolunu bulup kendin dönersin dedi ve o sirada uzak mesafe ilişkisi olur napalim.
o terazi erkegi, ben aslanim. Zaten almanyadada ayda bir görüşüyoruz ama yinede aynı ülke sonuçta. Ne düşünüyorsunuz? Uzaktan ilişki ne kadar yürür? Ona kararimin tamamen hayir oldugunu desem nasil hiss eder? Hani yardim etmek istiyor ama geri ceviriyorum ya 😔 (yazım hatası için kusura bakmayin)

Terazi erkeğiyle formalite evlilik mi mantıklı, yoksa uzak mesafe ilişki mi daha sağlıklı olur 😔?
Cevapla