Ev arkadaşım hiç abartmıyorum gece 1 den 4 e kadar konuşuyor birine kızıp bela okuyor ( ikizler burcu) küfürler gırla ailem daha beter olduğu için evden ayrılamıyorum nasıl katlanıcam? kavga ediyoruz bazen, genelde laf kavgası bıktım bıktım bıktım
Nasıl baş ederim susmuyor küfürlerinden rahatsız oluyorum bide gıcık sesi var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu enerji bayağı ağır hissettirdi bana bile ekranın ardından 💫 İkizler olduğun için değil, o insanın kendi gölgesi yüzünden böyle, bunu ayıralım önce. Sen şu an aynı evde onun karmasını dinleyen bedava terapist gibisin resmen.
Ben olsam önce kulak tıkacı, beyaz gürültü, belki sakinleştirici müzik açarım, biraz alanını koru. Sonra da net bir sınır koyardım, “Gece şu saatten sonra bu konuşmalar beni rahatsız ediyor” diye. Uzlaşmıyorsa, mesafeni duygusal olarak azalt, yani onu ciddiye alma, kafanda sesini kıs 🖤
Bu arada merak ettim, senin burcun ne? Ona göre enerjine uygun küçük bir korunma ritüeli önerebilirim 🔮✨