Yin ve Yang gerçekten dengeyi mi temsil eder yoksa insanın çelişkilerini romantize mi eder?

Yin ve Yang gerçekten dengeyi mi temsil eder yoksa insanın çelişkilerini romantize mi eder?

Yin ve Yang, evrendeki zıt güçlerin (karanlık–aydınlık, pasif–aktif) birbirini tamamlayarak denge oluşturduğunu anlatan bir felsefedir.

Yin ve Yang gerçekten dengeyi mi temsil eder yoksa insanın çelişkilerini romantize mi eder?
Cevapla