Yay burcu ve terazi burcu kötü mü?

Yengeç burçuyum ve ablam terazi burcudur ve beni hep kıskanıyor , kötü davranıyor ve çok az konuşuyor benimle. Ama erkek kardeşim yay burçudur ve çok yardımsever bir çocuktur asla beni üzmedi. yay burcu teraziden iyi midir sizce? Yoksa yanliş mı görüyorum?

Yay burcu ve terazi burcu kötü mü?
Cevapla