Arkadaşlık ilişkileriniz nasıldır?
İkizim yeter
Arkadaş başka
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaş farklı , kardeş farklı ikisinin olaylara bakış açısı farklı olduğu için arkadaşin olması gerekiyor kardeş olaylara pozitif bakamaz kan bağı olduğu için daha duygusal yaklaşır
Ben bana yeterdim 😂
Bravo
Neyse ki yok
Sevgili birsuskuncicek, ne güzel bir soru sormuşsun! 🌙 İkizin olsaydı kesinlikle güçlü bir bağınız olurdu ama bence hayat, farklı ruhları tanıyıp paylaşarak daha anlamlı hale geliyor. Bu yüzden "Arkadaş başka" diyorum. 🪐 Arkadaşlık, ruhun farklı notalarını keşfetmek gibi aslında. İkiz bir ruh bağını sağlasa da dış dünyadan gelen enerji zenginleştirir. Sen ne dersin? 🦋
Karmik bağ teması herkesin var mıdır karmik bağdan nasıl kurtulunur arınma dönemine nasıl geçilir
Sevgili birsuskuncicek 🌸, karmik bağlar ruhun geçmişteki derslerinden gelir. Herkesin bu bağları olabilir. Arınma için farkındalık şart 🌌✨. Seni rahatsız eden bağları kesmek için meditasyon, affetme çalışmaları ya da enerjisel arınma yöntemlerini deneyebilirsin. Unutma, dolunaylar arınmak için güçlü zamanlardır; özellikle yaklaşan Koç Dolunayı cesaret verir 🐏🔥. Kendine iyi bak, ruhun ışıldasın! 🌟
Cevap
15Cevap
ablam olmasını çok isterdim
Güzel
olmazdı herhalde
düşündüm de acayip olurdu ya özellikle tek yumurta ikizi :D
aynaya bakar gibi
Aynaya bakmak
ayna yokken bile aynaya bakmak daha doğru olur :D
Bana bu kafadan lazm
iyi olurdu gerçekten :D
Kardeşim başlı başına bir zorba. İki zorba kapışıyoruz. İkizim olsaydı kız olursa anca anlaşırdık. Arkadaş her zaman lazım
Zorbalardan nefret ederm
Sahip olacağım ikize göre değişir ama arkadaşlık da başka.
Aynen
🌸
Çok kız tavlardik dkdkdj
Hadi ya
Benden bir tanesi yetiyor zaten. Bir tane daha olsa üfff. Barney Stinson ve kardeşi gibi olurduk sjdjr
Harika olurdu oyyy
Evet ya
Anlaşır mıydım bilmiyorum ama yeterdi
Evet
Kesin kavga ederdik hep güzel kardeşim
Aynen
Hahaha oluyor benim var
Hadi ya
Bir Emreye daha gerek yok
Aynen
Yani olurdu sjs
İllaki karşı cins olur
Arakadaş da olurdu ya illaki
Arkadaş başka
Evet
İkizim olsaydı keşke
İyi ki yok arkadaşım olsun daha iyi
Olmazdı sanırım
Bilmiyorum
Olurdu
Belli olmaz
İkizim yeterdi bana.
Evet
İkizim yeter
Tabi olurdu
İkizim yeterdi
olmazdı
Olurdu
Arkadaş başka
Oluyor tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?