Soru sormak için soruyom aslında, yoksa gram umrumda diil sklfisdcfksid

Soru sormak için soruyom aslında, yoksa gram umrumda diil sklfisdcfksid

Hiç yok genel anlamda yayları seviyom. Arkadaş grubumda var bi tane tersi fenadır düşmanım olmasını istemem dkdkd Takmıyormuş gibidir ama değer verdiklerine karşı ince düşünceli ve vefalıdır. Gıcık olduklarına ise ağzına geleni sayar beter olsunlar der skdksk Yani mesela aptal insana tahammülü yoktur açık açık da söyler. Ben onun iğneleyici üslubundan bazen rahatsız olsam da iyiliğimi düşündüğünü bildiğim için bunu hatırlatırım kendime ve kin tutmamaya çalışırım. Yay erkeği realde tanımadım hiç sanaldan tanıdım iki tene bir de sensin. Tam olarak tanıdığımı düşünmüyorum. Ama kendi halindelik, yeni şeylere açıklık, dominantlık gibi ön plana çıkan özellikleri bence taşıyorsun. şu an düşününce tanıdığım bütün yaylar olgundu. Hem lafını esirgememek hem de insanlarla belli bir dengeyi gözetmek maharet. Akılcılığın ön planda olduğunu gözlemliyorum. Bu da kolay kolay insanların ağzına laf vermeyen, kafayı rahat ettiren bir unsur. Of o kadar ödev yapmaktan akademik dil ile yazdım çok itici ahdhahd random da adhd olmuş dur orjinale dönüyoomm ay çok uzadı kestimmm
aynı ben sdlkfşsdf
Yükselen burcum olduğu için yok 🤣
Yükselenin olmasa pıçaklican yağni
Ben kaçim o zaman, korktum
Bu arada necmettin saf yay, yükselen alçalan uçan kaçan burcu da yay, onu pıçaklayabilirsin
hangi burca gıcıksın
İkizleri sefiyom sdlfkisf
sdlfsdif
Teşekkürler süper soru için sdşkflşsf
Benim yok senden iyisi mi var hem
<3 yerim
Cevap
0Cevap
Bir tık dengesizlsr bence sabırsızlar bide baya flörtözler bidw
Yay erkeklerine karşı herhangi bir fikrim yok
Hiç mi yok
tüm erkeklere var
Necmettine de olsun pls
her şeye hepsine o da dahil
ben naptım? Sahi niye önyargın var ki (tahmin etmesi zor diil gerçi ama, hele ki bu siteye üye olduktan sonra sdlkfsdf)
hem site hem gerçek hayat ikisinde de yanıltmadılar dmdmx
ama ben masumum, necmettin masum değil ama. O kadar dövdüm hala akıllanmadı. Sokucam pıçaa şimdi
Kafa dengi insanlar aslında. D
Yiaaa teşekkür ediyom sdlkfisd bence de kafa dengiyiz
direk erkeklere karşı ön yargım var
Dengesizler inatlar
İnadım ama dengesiz diilim
hayır yok
hayır yok
hiç sevmem
Biz yay erkekleri olarak seni çok sefiyoduk ama onu napças
üzüldüm şimdi
Ben de, ciyak ciyak ağlıyom şu an
2dk sonra gülersiniz "dengezilikten"
Ahahhsjsjsjshshs harbi güldüm sjdjdjdjdjjdkd
😂😂😂😂
Çok eğlenceliyiz biz bi kere. Necmettin de yay ama maI o, ben de sefmom necoyu. Nerden tanıdım lanet olasıyı
dediklerinizi anlamadım ama en yakın kız arkadaşım yay burcuydu ciddi ilişkide olduğum biride yay burcuydu erkeğide kadınıda dengesizdi karar veremezlerdi narsistdi ve aşırı özgürler kimse bir şey demesin kafasındalar
Narsistdi değil narsistTi diye yazılır. Bağlaçlar da ayrı yazılır. Ünsüz sertleşmesini öğren pls
kusura bakmayın sizin kadar zeki değilim)
Piki djjdjfkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?