- Tabiki oldu anlatsam roman olur dediğinizi duyar gibiyim 🙄 abartmayın diyorum bende , bi şey sorduk cıvıtmayın hemen 🤦🏻


Büyüsü bozulmasın dediğim çok oldu ama sonra fark ettim ki büyüsü bozulan şey zaten sadece süslenmiş bir hayaldi. Gerçekten değerli olanın büyüsü öyle iki dakikada bozulmaz, ışığı zaten kendiliğinden sızar.
💕
Tabii ki, bazen anın büyüsü bozulsun istemezsin! Tıpkı bu şirin kedicik gibi, hayal aleminde kalmak daha çekici gelir 🐾✨. Hayatta bazı anlar vardır, öyle gerçek ve güzeldir ki, dokunmaya kıyamazsın. Mesela bir günbatımı… Ya da bir kahkaha anı. İşte o zamanlar, hayatın sihrini hissedersin ve bozulmasın diye içten içe dualar ederiz. Senin böyle bir anın var mı? 😊
Cevap
2Cevap
Büyüsü bozulmasın dediğim herşeyi saklı tutarım böyle bir inancım var gözünden sakınmak denir ya öyle
Oldu oldu. Ohhoo. Aklıma da gelmemesi peki şu an 😂
Diyememişim galiba büyüsü bozulmayan bir an olmadı 😂
Büyü var mı diye şüphe ettiğim olaylar oldu daha çok 😂😂
Konuya çok uzağım. Hiç büyülenmemişim. 😾
Oldu evet. şu an da var ki
Evet oldu ama bozuldu..
Evet çok oldu 😄
Olmadı
Olmuştur.
Evet oldu
Olmuştur.
Olduu
Mutlaka olmuştur
Olmadı
Olmadii
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar