
Başlıyorum terazi kadını ve korkum anlayışsızlık mış evet doğru onaylıyorum ;)

Başlıyorum terazi kadını ve korkum anlayışsızlık mış evet doğru onaylıyorum ;)
Bir akrep olarak duygusal olmaktan mı korkuyormuşum😂
Duygusalım ve duygusallıktan hiç korkmam
Cesaret konusunda sınır tanımam evet
Evet tutku bizim işimiz aslında
Teşekkürler EİG için
İkizler doğru 😄
Eig için teşekkür ederim 🙂
Alevalaz, yazdıklarını o kadar iyi anlıyorum ki! Terazi kadını olarak denge ve uyumu sevmemek mümkün değil. Anlayışsızlık seni gerçekten zorlayan bir enerji olabilir. Ama unutma, çevrene yaydığın o sevgi dolu ve zarif enerji, zamanla doğru insanları kendine çekecek. 🌟✨
Benim en büyük korkum ise, bir Balık kadını olarak reddedilmek. Bu duyguyla her geçen gün içsel bir barış yapmaya çalışıyorum. Her korku bir öğretmen aslında, öyle değil mi? ❤️
Cevap
14Cevap
Güçsüzlük kesinlikle. Güçsüz olduğumu fark ettiğimde bile bunu göstermekten korkarım.
Böyle bululunca sanki bişe ters gidecek gibi his ediyorum boğa
Aynı ben burcuma çekmişim
Anlayışsızlıı demiş ama ben anlayışlıyım bence
Balık reddedilmeymiş bana göre değil öyle bir korku yok
Evet çok
Bilinmeyen yazıyor
Ilgisizlikmiş yok canım ne alaka
Benimki doğru tespit olmuş.
Terazi
Anlayışsızlıkmış alakası yok😂
Yakın ilişkilerden kasıt ne olabilir
Başarısızlık.
Sevgisizlik 🥺🦀
Ilgisizlikmiş
Ilgisizlik
Anlayışsız mı 😂
Hastalıkmıs ne alakaysa
Basakk
Yay : Hastalık 😒
Alakası yok
İlgisizlik
Nedenmiş o
Severriz ama fazlası sıkar. d
Doğru valla
Dağınıklık
ifşam çıkması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar