Hoşlandıgım çocuk rüyamda gördüm?

Herkese merhabalar ben zikir çektim ya Vedud zikri 1000 tane Perşembe ile cuma gecesini bağlayan gece yaptım sonra cuma günü de çektim akşamda çektim baya oldu oldu sonra cuma gecesi uyudum ve sevdigim çocuğu gördüm rüyayı hayal meyal hatırlıyorum ama tek net hatırladıgım bana soğuktu tabi normal hayatta da kısa sohbetlerimiz oldu çok fazla samimi biri degiliz ama rüyamda net şekilde diyordum "bana neden soguk acaba" dediğimi hatırlıyorum sabah uyandığımda acaba haberci rüya mı ki diye düşündüm sizce yorumlar mısınız?
Hoşlandıgım çocuk rüyamda gördüm?
Cevapla