İkiz alevimizin başkasına aşık olup aşk acısı çekmesi mümkün mü?

İkiz alevimiz canımızı çok yaktığı için aynı acıyı ona başkasının yaşatmasını istemek, bizim hissettiklerimizi hissetmesini istemek ve sonunda ikiz alevimizin başkasına aşık olması ve o kişiye karşı aşk acısı çekmesi mümkün mü? Yani ikiz alev başkasına aşık olup aşk acısı çeker mi bu mümkün mü yoksa bize yaptıklarının karmasını mı yaşıyordur? İkiz alev, kendi ikiz alevine yaşattıklarından dolayı karma yaşar mı? Çok karışık sordum ama umarım anlatabilmişimdir

İkiz alevimizin başkasına aşık olup aşk acısı çekmesi mümkün mü?
Cevapla