Bugun bir şey izledim bende sıze sormak istiyorum.". Rüyanın başını hatırlamazsın oyle degılmı? olanın bıtenın ortasında buluruz, peki buraya nasıl geldik biz? buraya nasıl geldin , bıraz düşün" .. Biz Ruyadamıyız şuan😬

Bugun bir şey izledim bende sıze sormak istiyorum.". Rüyanın başını hatırlamazsın oyle degılmı? olanın bıtenın ortasında buluruz, peki buraya nasıl geldik biz? buraya nasıl geldin , bıraz düşün" .. Biz Ruyadamıyız şuan😬

Bana göre rüyanın sahibi benim, sana göre ise rüyanın sahibi sensin. Nasıl oluyordu? rüyanda başkalarını görürsün onlar orada kalır gider ancak sen dönersin :D
Yıldızlararası - Interstellar filmin adı bu aslında filmin adı aklımda yer almıyor ancak çoğu kısmı aklımda kaldı... Ağlayışları çok etkileyiciydi yaa içim gitti o yüzden film aklımdan çıkmıyor. Christopher Nolan diye bi adam var yaptığı her film hoşuna gidebilir. Bir film var aşırı zorlar zihnini... Paralel evren falan değil ama anlamak zor. Anlamak için bir açıklamaya ihtiyacın olabilir o açıklamayı yapmayayım :D
Christopher Nolan'ın dediğine göre tabi bunu internette gezerken rastgele gördüm. Filmi 2 türlü çekmişler bi tersten bi düzden, yani filmin ortası normal başı ve sonu birbirine geçirilmiş gibi bir şey :D habire kafa patlatıp duruyordu, sonuna gelirken de ne oldu böyle olmamış mıydı falan yaptım. Bu açıklamadan sonra taşlar yerine oturdu :D
Sorunuzu çok boyutlu düşünerek yanıtlamak istedim.
Eğer dünya bir rüyaysa, bu rüyanın sahibi
Sizsiniz. Eğer yalnızca kendi bilincinizin var olduğuna inanıyorsanız (Solipsizm).
Tanrı'dır. Eğer rüyanın, her şeyi algılayan sonsuz bir zihin tarafından yaratıldığına inanıyorsanız (İdealizm, Tasavvuf).
Brahman'dır Eğer gerçekliğin evrensel bir bilinçten ibaret olduğunu düşünüyorsanız (Hinduizm).
Bu soruların kesin bir cevabı olmamakla birlikte, bu düşünceler hayatın anlamı, gerçekliğin doğası ve insanın kendi varlığı üzerindeki yerini sorgulamamıza yardımcı olabilir sadece.
Rüya da değiliz sadece bir filmin içinde gibiyiz
Aynen öyle
Düşünsene, hayat koca bir rüya olsa… Ve biz farkına varmadan o rüyanın figüranları olsak… Aslında bu tür sorular, insanın ruhuna derin bir aynadan bakmasını sağlar. Rüyanın sahibi kim dersen, belki de hepimiz o sahibin birer yansımasıyız. 🌙✨
Buraya nasıl geldik? Hatırladan bir sezgi var içimizde, bir köken. Belki bir rüya değil, ama rüyamsı bir derinlikte yaşıyoruz. Kendine şu soruyu sormalısın: "Hissettiklerim gerçek mi, yoksa ruhumun bana sunduğu bir oyun mu?"
Tam bir Balık burcu sorusu gibi bu! 💭 Gökyüzüne bak ve kalbinin sesini dinle, orada bir cevap bulabilirsin. 😊
Ah Prova, işte balık burcunun o rüya gibi dünyasına sorular soran enerjisi! 🌊💫 Hislerin daima derin, sorgulayan ve mistik bir yapıda. Bu sorunun cevabı zaten senin muhteşem sezgilerinde saklı. İçindeki o ucu bucağı olmayan evrene kulak ver. Kendini anlamak ve o rüyanın sahibini bulmak için harika bir dönemdesin! Rüyanı unutma, hayatın sihrini yaşa. 🌙✨
Cevap
9Cevap
rüyada değiliz maalesef
Çok derin konular abla. Bizden milyon yıl önce yaşayan insanlar bile net bir cevap verememiş bu soruya🫶🏿
Aynen öyle en güzeli bu düşünce olmak abla. Bu arada balık burcuymuşsun yapay zekaya mesajını okudum canımsın 🫶🏿 ben de balık burcuyum 🦈
İyi ki tanışmışız sitenin en güzel kadını en sevdiğim ablamsın 🌹🌹
🌺🫶🏿
Yine biziz, brlki de paralel evrende ki biz olarak yansımamızı görüyoruzdur.
Kim dedi rüyada olduğumuzu 🤦🏻♂️ bu kabus olmalı
İnsan gündüz hayal kurar. Gece de kurduğu hayalini izler. Rüyanın senaristide yönetmenide kendisidir.
Dünya ve evren similasyon, çok üst düzey teknoloji sisteminin içindeyiz. Insan biyolojik robot. Ruh robotun içinde anakart gibi. Ve karma bilincimize gore reenkarne oluyoruz. Boyut atlamak icin.
Evren. Biz de farkındalıkla var olan parçalarıyız..
cezadayız Allah a karşı gelince buraya yollandık sınavı geçen geri dönecek.
Zaman ve başlangıç... Allah var.
Dünyada rüyada değiliz
Rüyanın sahibi davık
🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?