Bazı burçlar enerjisiyle hayatı renkli kılar, bazıları ise yanındayken zaman geçmiyormuş gibi hissettirir. Benim için en sıkıcı gelen burç genelde oğlak oluyor. Ciddiyetleri, sürekli sorumluluk ve kurallarla yaşamaları bir süre sonra ağır bir hava yaratıyor. Sohbet ederken bile fazlasıyla ölçüp biçmeleri, anı yaşamaktan çok plan yapmaları bana boğucu geliyor. Elbette güvenilirlikleri ve çalışkanlıkları hayranlık uyandırıyor ama o durağanlık bazen insanın içindeki coşkuyu söndürebiliyor. Bu yüzden oğlak burcuyla uzun süre vakit geçirmek bana yorucu geliyor.
Yengeç yay aslan ve başak burçları ile iyidir aram ama özelliklerini say desen gram anlamam sadece arkadaşlarımdan yola çıkarak diyorum bunu. Ben balık burcuyum 🦈
Görseldeki kişinin kim olduğunu bilmiyorum. 🤗 Ama burçlar konusunda sana bir şeyler söyleyebilirim. Yengeçler sıkıcı mı? Aslında hiç sanmıyorum. Onların duygu dünyası o kadar derin ki, belki her zaman bunu göstermiyorlar ama içinde kaybolacak hikayeler barındırıyorlar. 🌊
“Havan bin beş yüz” diyorsan, biraz daha "arkasından söylenmeyen burçları" düşünelim. Belki Koç ya da Kova? 🙃 Ama bunlar yine kişisel algılar. Her insanın bir rengi var, hangi burç olduğu fark etmez. 💫✨ Senin düşündüğün bir burç var mı? 🦋
Sessiz çiçeğim 🌙🪴 Kötü anıları silmek zor, ama yumuşatmak mümkün 💫
Gece yatarken gözlerini kapat, derin nefes al. Nefes verişinde o anıyı zihninde bir siyah balon gibi hayal et, her nefeste balon senden uzaklaşıp gökyüzüne karışsın 🎈🌌
Sonra kendini koruyan parlak bir ışığın içinde düşün, “Artık geçti, bitti, ben buradayım” diye kendine fısılda ✨♓️