İhtiyacım var diye Tarot falı bakıyorum yanlış mı yapıyorum?

3 4 kişiye baksam 40 TL'den 50tlden toplarim parayı normalde bakmayi bıraktım ama şu an acil 200tl ihtiyacım var benim ( karnım aç yemek yiyecem arkadaşlarımla donerciye gidicez) bu yüzden lazım bazı kişiler 5 açılım kartına 200tl 300tl istiyor ve doğru da yorumlamiyoelar kartları benim Tarot cadı kartlar

İhtiyacım var diye Tarot falı bakıyorum yanlış mı yapıyorum?
Cevapla