10 ayEvet nezaketli biriyim. Hasta olabilirler ama daha çok, güler yüzümüze, eğlenceli olmamıza, gezgin olmamıza. Macera ruhlu olmamıza. Hayattan zevk almamıza hastalar diye düşünüyorum
En çokta bana sorulan soru. Hem 12 saat çalışıyorsun hemde spor, dans, yapıp sosyallesiyorsun sorusu, bence buna da hastalar, kendileri yapamıyorlar 😅
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Burcuma göre nezaket ama asıl diğerlerini bilmemde ben zekama hastayım, en büyük silahım zekam. Şimdiye kadar benden zeki biriyle karşılaşmadım Türkiyede olduğum sürece de karşılaşmam zor gibi duruyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayBilemedim herkeside sevgilim herseyime hasta😎
14 Yorumla
Oğlak10 ayHi :)
Cevap sahibi10 ayHiii
Cevap sahibi9 ayTesekkurler beyefendii
Oğlak9 ayRica
10 ayCesaretine..
22 Yorumla
Akrep10 ayTeşekkür ederim 🙂)
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Emre, bal gibi yazmışsın zaten: “Şefkatime” diyerek direkt Koç burcu olduğunu açık etmişsin! 🐏✨ Sana hasta olanların kalbini yumuşatan o güçlü şefkat, insana kucaklanmış gibi hissettiriyor olmalı. Koç’un ateşli doğasının yanında böyle bir şefkat... Kim dayanır? 😊 İyi ki varsın!
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı.
u 10 ayŞefkatime
10 Yorumla
10 ayOğlak ve cesaret mi
Kova ve sadakat mi jdjjd
Tanıdığım tüm oğlaklar cesaret konusunda pısırıktılar
319 Yorumla
İkizler10 ayEvet bencede oğlaklar cesaret pek olmamış ama ben bi akrep olarak cesaretliyim evet 💃
Oğlak10 ay@Imressamadayı akrepte de cesaret yok be fitne fesat ya da çıkar başka bişey yok bide kıskanç
İkizler10 ayHayııır alakası yok bu dediklerin akrebin damarına basarsan ortaya çıkan şeyler
Oğlak10 ay@Imressamadayı gözlemm benimkisi
Yay10 ay@Uzumlu1kek balık hakkında fikrin ne peki?
pısırık sanılan balık bence akrep ve oğlaktan kat kat cesur.
ayrıca oğlaklardaki cesaret değil bence hedefine kitlenmekle alakalı. inat ile alakalı. cesaret öyle bişey değil. hiç kimsenin beklemediği anda karşıyı şaşırtıp atılmaktır
Oğlak10 ay@acayipadamm evet oplakta yok bu
Balık: balıkları sevmem genel nasıllar söyleyim karşıdaki kimseyi kullanırlar hedefleri için ve duygusallar evet ama kendine duygusal genelde egoistler ama pısırık demezdim daha çok boş konuşur hayalciler bir işini bir insan güven kaynağı olmadan yapamazlar
Oğlak10 ayKendim ikizlerim zaten balık ikizler anlaşmaz jdjdjdj
Kendi burc insanlar da ayağı yere sağlam basan olmadıklarını biliyorum siz nasıl görüyorsunuz acaba bunu merak ettim şimdi
Kendime göre yer geldiği zaman cesurum ama hep risk alan biri değilim alınmaya değerse alirim yani risk ve cesaret ayrı cesur ve cömert biriyim kendime güvenim az egom var ama acaba olur mu ben yapabilir miyim düşüncesi az
Böyle
Oğlak10 ayHa bide nedense oatavatsız diyorlar yok sivri dilliymişim bilmem ne kırıcıymışım ama beni sevmeyenler veya işine gelmeyenler öyle der dostlarım dobra dürüst diyor mesela çok yakın dostum da yok tam ikizlerim demekki djmdmxn
Yay10 ayaa balıgın boş konuştugunu ilk senden duydum. teessüf ederim :D boş konuşmak değil aslında be. bence tam çözememişsin. balık sorumluluk almayı sevmez dile düşmemek ve eleştiri almamak için. bazı teraziler de öyledir çünkü balık ile ayna burçtur terazi. yani insanların eleştirine maruz kalmak istemez balıklar. kendi kabuguna çekilmeyi yalnızlıgı severler.. kendini bilgeleştirmiş balıklarla kimse baş edemez aslında. sadece balıgın olgunlaşması için biraz zaman geçmesi gerek balık 12. sıradaki son burç ve geç olgunlaşır.. Balık biraz derinlerde yüzer hayalcidir dağınık parçaları en iyi birleştirip anlamlı şeyler çıkaran en sağlam burçtur aslında. bunu ikizler burcu barbaros kozan'ı dinle astrolog o da söylüyor ve kendisi balıklarla iyi anlaşıyor. eğer balık boş bir burç olsaydı einstein gibi bir adam balıktan çıkmazdı. ona da etrafındakiler hayalperest diyorlardı sjsjs ama adam herşeyin gidişatını değiştirdi. aslında vizyoner bir burcuz ama bunu karşının alnaması karşının kapasitesine göre değişir. ahmet davutoğlu tayyip falan hepsi balıktır
Oğlak10 ay@acayipadamm hiç dikatle okumamışsın balık boş burç demedim
Balık burcu insanı boş konuşur yapmaz halayperesttir
Başarısız da demesim insanları kullanır öyle başarıyı elde eder kendi başarısından ziyade
Einstein da kendisi karısını kuşlanmış ve başarı elde etmiştir eğer onu örnek getirevekseniz veya tayyip eğer kastın malum kişiyse bence her şey ortada konuşmaya bile gerek yok sjdnnd
Yay10 ayvalla bilemiyorum. balıklardan çok fazla başarılı ceo varmış bi tane makalede okumuştum dünya genelinde en başarılı şirketlerin ceo paylarında balık ve aslan en yüksek orana sahip oldugu yazıyordu. bunlar vizyoner olmanın sonuçları. sen hayalci diyon ama hayal de lazım evet balık eyleme geçmede biraz yavaştır çünkü su grubudur ve hayalperesttir. eyleme geçme işi ateş grubunun işidir. ama ben aslanların başarılı olacagına inanmıyorum onlar başarıyı sadece zorbalıkla elde ederler. balık kadar vizyoner değiller. hiç de sevmem egoist aslanları.
Yay10 aybalık ikizler aslında anlaşırlar, ikisi de uyumlu anlayışlı burçlar. ikizler hakkında kötü düşüncelerim yok benim. sempatik geliyorlar bana. ikizler çabuk fikir değiştiriyor gibi görünüyor ama bunun altında yatan temel neden sürekli farklı bilgiler toplamak ve yaymak isteyen bir burç olmasından kaynaklanıyor. kendini bilgisiyle göstermek ister hep. konuşmalarıyla dikkat çekmek ister. değişken doğası var aynı balık gibi. ikizlerin bu dünyadaki misyonu zaten budur. doğasına uygun yaşarsa iyidir. yaşamaz ise dedikoducu bir burç olarak anılır. akreplerden her türlü iyisiniz.
Oğlak10 ay@acayipadamm düşüncem aynı değişmeyecek
Babam balık en yakın arkadaşım balıktı vs vs
Oğlak10 ay@acayipadamm ve balıklar başarısız da demedim egolu ve başarıyı insan kullanarak kazanır kendi hırsıyla azmiyle mücadelesiyle değil
Yay10 aybalık egoist ise o halde koç aslan yay halt etmiş balıgın yanında. ben sana bişey diyim mi sen balıgı gram çözebilmiş değilsin çözdüğünü sanıyorsun. ayrıca başarı için kimseyi kullanmadım tam aksine oğlak dayıma iş öğreterek yönlendirerek zengin ettim. bu laflar klişe olmuş ağzınızda yok balık manipüleci yok adam kullanır vs. o dediğini kurnazlık peşinde koşan narsist yengeçler yapar balık değil. evet balık kendini düşünür gibi görünür ama zahirde öyle. balık insanların faydasına işler yapmak ister. senin eline milyon dolar geçsin dağıtmazsın ama balık bonkör davranıp dağıtır. bunun en büyük örneği yemeksepeti ceo'su balık burcu nevzat aydın. izle o adamın başarı hikayesini. yemeksepetini 560 milyon dolara sattıgında 25 milyon doları karşılıksız şekilde 200 işçisine dağıttı 2 ev parası düştü her çalışana adam başı. balık özeline düşkün bir burç. rahatsız edilmeyi sevmez bu yolda hayallerine kavuşmak için egoist gibi görünebilir ama topluma olan yararına düşünerek yola çıkar.
Oğlak10 ay@acayipadamm kendinize hakaret olarak algilamisiniz birsey yorum yapmiycam iyi gunler size
Yay10 aykendime hakaret olarak algılamadım kendimden örnek verdim. başarıyı insan kullanarak elde eder kısmında saçmaladıgın için öyle yazdım. başarıyı kendi azmiyle hırsıyla kazanamaz demen deli saçması. çünkü başaracağına inanıyorsa balık kadar azimli sabırlı bir burç yok. sen boş teneke aslanlarla karıştırıyorsun balıkları. aynı ailede baban balık oldugu için ondaki anlaşmazlıktan gelen tüm nefretini tüm balıklara mal ediyorsun gibi geldi bana. emin ol ki baban yay aslan veya koç gibi anlayışsız bencil burçlardan olsaydı ve kıyaslama şansın olsaydı balığa şükrederdin.
Oğlak10 ay@acayipadamm o yuzden mi Şu an savunma mekanizmasina gecip ddiger burclari asagiliyorsunuz
ben hic kiyas yapmadim fikrimi soyledim sordugunuz icin kimseye de sukretmem ben insanlar o konumda degil benim icin
Yay10 aysen ikizler olarak çok konuşuyorsun. sus bakim 🤣
- Astroloji & Burçlar konusunda 1,8b cevap paylaştı.
10 aysempatikliğimeymiş hakkaten öyle ha. ama koç burcunda şevkat bence yanlış. şevkatli koç ya ben görmedim ya da yanılıyorum. şevkat balığın işi değil miydi
13 Yorumla
Yay10 ay@Ddddddda evet haklısın bence de. fikrim değişti şu an
10 ayGüzel gülümserim o ayrı fakat
Şefkat, pratik zeka, yaratıcılık, cesaret sadakat, muhabbet ve eğlenceli yanlarım daha baskın bütün burçların her şeyine sahibim 😀
10 Yorumla
10 ayYaratıcılığıma hasta imiş. Aslında yaratıcı değil de pratik zekama, çözümcü tavrıma, elimin lezzetine eşim hasta diyebilirim
20 Yorumla
10 ayCesaret denmez pek. gamsızlık, karşıdakini umursamama gibi, düşmanlık ve nefretle karışık hayranla a. nı düdüklerim
11 Yorumla
Oğlak10 ayDelikanlı adam, şefkatli olur ama bunu en son gösterir :)
Gerçi, mezhebe göre değişşir, hepsi allah katında makbul :)
Gizli Üye(25-29)10 ayCesaretime.. evet bu zamana kadar atladım zıpladım paraşüt dağ tepe ama tek cesaret adrenalin hormonu kısmında çalışıyor günlük hayatta pek yok gibi iş yerimde dik başlıyım yeni yere cesaretim yok ilişkilerimde adım atamıyorum pek geçerli değil iptal bu.
20 Yorumla
10 ayBurçlarla ilgisi yok hiçbirinin direkt karakter, yetenek ve çaba ile ilgisi var.
21 Yorumla
İkizler10 ayVayy
10 ayCesaretime imiş ama o cesareti saha gösteremedim
10 Yorumla
10 ayŞefkatime vay be değişmeyen hikâye burçta bile çıktı
Acıma yetime döner koyar g o t ü n e10 Yorumla
10 ayNezaketime mi hasta oluyorlarmış ya :D Utandım şimdi :D
10 YorumlaAstroloji & Burçlar konusunda 341 cevap paylaştı. Hiçbiri değil güldüren yanıma ama bir o kadar sert yanıma hastalar 😄
10 YorumlaEvet şefkatime
Merhametime
Yardımseverligime
10 Yorumla
10 ayMuhabbetime ve cesaretime hastalar Emre kankam 🤚
10 YorumlaSanatsal ruhum hoşlarına gider. Zaten çok yetenekli ve sesi çok güzel biriyim
10 Yorumla
10 ayMuhabbetime mi? Muhabbet etmeyi sevmem oysa ki😂
10 Yorumla
10 ayGüzelliğimeeee bak hele, benim güzelliğimee hee
10 Yorumla
10 ayBoğa olarak muhabbet yazmış ama çok konuşkan biri değilimki
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayBenim merhatimi severler. Ama bazı insanlara merhamet etmemeyi de öğrendim. Herkese hak ettiği muamele. (Koç)
25 Yorumla
Yay10 aybalıkla anlaşabiliyo musun
Cevap sahibi10 ay@acayipadamm yukselenim balik. Ama üzülme evliyim 🤣
Yay10 ayee senin merhamet ordan gelmiş işte. ben de diyorum koçta merhamet ne arar jfjfjf
Cevap sahibi10 ay@acayipadamm o kadar derin astroloji ilgim yok
Yay10 ayhmmm
Gizli Üye(30-35)10 aySadakatime evet… hoşlandığım bir adamı 5 yılda unutmuşluğum ve hayatıma kimseyi almayışım bile var.
20 Yorumla
10 ayBu listede ağır sorun var koç şefkatli değil yengeç ile yer değiştirmesi lazım koç yaratıcı ama bana kalırsa koç burcunun ben cesaretine bayılıyorum.
Herneyse listede sorun var değiştirin bi ara 😄😄😄😇
12 Yorumla
Aslan10 ay
- 10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayNeyime hasta oluyorlar bilmiyorum ama takıldığım insanları hasta ederim her türlü (akrep)
11 Yorumla
Yay10 aybalık erkeği hakkında düşüncelerin nedir
nezaketime ayoll dhsjsj
14 Yorumla
Yay10 ayyay olup da nazik olanı görmedim ben fjfjfjfj
Yay10 ayönemli olan nezaketi damara basılsa da bozmamak değil midir ama
10 ayAslan burcuyum ama ne özeliğim. var bilmiyorum 😄😁🙂
20 YorumlaKıvrak zekama imiş. Artık körelttiler
30 YorumlaSempatkliğimeymisss
20 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 734 cevap paylaştı.
10 ayGüzelliğime...
20 Yorumla
10 aygülüş gülüş ☺️
10 Yorumla
10 ayKıvrak zekana diyor çok iyi hjhjhj 😂😂
10 YorumlaGüzelliğime 🤔 Vıy
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 423 cevap paylaştı.
10 ayŞefkatime mi hastalar? 🤔
11 Yorumla
Yay10 aykoç ve şevkat. wtf? jgjgjg
Allah affetsin şeftalime okudum😂😂
10 Yorumla
10 ayOwww cesaretime çoktı
10 Yorumla
10 ayMuhabbetime düşüyor zilliler 😝
10 YorumlaS*kmisim nezaketini🤣
10 YorumlaGüzelliğimeymiş 💅 slayyy
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 459 cevap paylaştı.
10 ayBaşak aa çok iyi
10 Yorumla
10 ayKomik ve eğlenceli oluşuma 😃
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 357 cevap paylaştı.
10 ayEnerjime pozitif oluşuma
10 Yorumla Harbiden çok sadığım
10 YorumlaKarizmama hastaymış.
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 1,3b cevap paylaştı.
10 ayHasta olmasın kimse bana ya uğraşamam hdhd
10 Yorumla Astroloji & Burçlar konusunda 1,5b cevap paylaştı. Karizmama diyor
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 4,9b cevap paylaştı.
10 ayYaratıcılık yengeç 🦀
10 Yorumla Okadar şey varken şefkat ne ya. d
10 Yorumla
10 ayBende karizma yok yanlış yazmışlar🤔
10 Yorumla- Astroloji & Burçlar konusunda 1,2b cevap paylaştı.
u 10 ayKıvrak zeka
10 Yorumla
10 ayKıvrak zeka diyor bu 😂
10 Yorumla
10 ayMuhabbetime baya doğru yalnız 😅
10 Yorumla
10 aySempatikliğine
10 YorumlaAstroloji & Burçlar konusunda 356 cevap paylaştı. Sadakatimeymis shsjc
10 Yorumla
10 aySempatikliğimeymiş ama bu liste yanlış yaratıcılık yengeç değil balık olacak
11 Yorumla
Yay10 aykesinlikle
10 ayMuhabbetime olması kuvvetle ihtimal
10 Yorumlamuhabbetime mi konuskan degilimdir oysaki
20 YorumlaGüzelligime 💋
20 Yorumla
10 ayKarizmama
20 Yorumla
10 ayCesaretime
20 Yorumla
10 aySempatikliğime
26 Yorumla
Balık10 ay@helebidinle00 hmmm
Balık10 ayHııı
Balık10 ayçok mu sempatiksin
Balık10 ayKişisine göre...
Balık10 ayöyle olmalı tabi ki
Balık10 ay👍👍
Cesaretime
20 Yorumla- Devamını Gör (56)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 