Eski sevgilimi rüyamda gördüm ve yazdı?

Kızlar yaklaşık 2 hafta önce eski sevgilime büyü yapmıştım. Yaptığım günün ertesi günü bacağım da bir arapça yazısı gibi morluk çıktı o gün de kâbus görmüştüm zaten. Her gün rüyalarıma giriyordu ama yazmıyordu bir iletişim de alamıyordum. Dün Tarot bakmıştım açılımlar da kılıç dörtlüsü, değnek sekizlisi ve kupa şövalyesi çıkmıştı. Rüyadan sonra geçilen iletişim diye yorumladım ben. O gün uyudum rüyamda beni sevdiğini kaybetmek istemediğini söylemişti. Yüzünü neredeyse tamamen unuttum hatırlayamıyorum ama rüyam da fotoğraf atmıştı ikimizin olduğu çok net şekilde görebiliyordum. Özellikle gözleri hâlâ aklımda. Sarılıyorduk ve fotoğrafımızı çekip atmıştı rüyamda ondan öncesinde kâbus görmüştüm zaten. Sabqh uyanmaya çalıştım rüyada uyanıyordum uyanmayı başaramadım 2. Denemem de uyanabildim telefona baktım "geldim" yazmış. Tatile gitmişti uzun süre konuşmuyorduk. Bir de basım çok dönüyor ne düşünüyorsunuz?

Eski sevgilimi rüyamda gördüm ve yazdı?
Cevapla