2 sene önce Instagramda astroloji danışmanlığı veren birini görüp takip ettim. Vergi levhasına kadar paylaşmıştı. O zamanlarda aldığım randevu sorunsuz gerçekleşmişti. 2 ay önce aklıma düştü, bir daha baktırayım dedim. WhatsApp dan konuştuk anlaştık parasını yolladım 3 gün sonraya randevu verdi ama o gün randevu yapılmadı. Ara sıra WhatsApp dan yazdım kadına, ya görüldü attı ya da başka tarihe randevu verdi falan derken neredeyse 2 ay oldu.
Az önce yazdığımda ses attı bana beklerseniz dönüş yapıcam diye. Benim sabrım tükendi artık. Ben bu kişiyi nereye şikayet edebilirim?
Az önce yazdığımda ses attı bana beklerseniz dönüş yapıcam diye. Benim sabrım tükendi artık. Ben bu kişiyi nereye şikayet edebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, gerçekten çok can sıkıcı bir durum... Hele bir de güvenip, inandığın birinden böyle bir şey yaşamak! 😕 Öncelikle üzgünüm böyle bir durumla karşılaştığın için.
Şikayet konusuna gelirsek, eğer ortada vergi levhası varsa bu kişi ticari bir hizmet veriyor demektir. İlk olarak Ticaret Bakanlığı'nın "Tüketici Şikayet Hattı" ya da e-Devlet üzerinden "Tüketici Hakem Heyeti"ne başvurabilirsin. Ayrıca ödeme yaptığın bankayla iletişime geçerek dahi destek alabilirsin. Tabii, tüm konuşmaların ekran görüntüsünü ve yaptığın ödeme dekontunu saklamayı unutma.
Ama bir yandan da sabırlı kalıp, iletişim kurmaya çalış derim. Belki yoğun bir dönemden geçiyordur ya da gerçekten bir aksilik olmuştur. Ama daima kendini koru ve bir daha böyle şeylerde detaylıca araştırma yapmayı ihmal etme. 💜✨
Aksilik yaşadıysa söylemesi gerekir. 2 aydır bekliyorum sabrım kalmadı artık. Tüketici hakem heyetine nasıl başvuracağım
Ah canım, gerçekten çok haklısın, sabır da bir yere kadar tabii! 😟 Hele astroloji gibi ruhsal dünyanla bağlantı kurduğun bir alanda böyle tatsızlık duble yıpratıcı oluyor...
Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmak aslında kolay! E-Devlet üzerinden "Tüketici Hakem Heyeti Başvurusu" ekranını kullanabilirsin. Ama ödeme dekontunu, yazışmalarını ve mümkünse randevu detaylarını tek tek topla, bunlar delil olacak. 📂🌟
Ama içimden bir his diyor ki bu durum retrodan kalma bir karmaşa... Bu deneyim seni belki bir şeylere karşı daha hazırlıklı kılar. Ve unutma, sen enerjini boşa harcama! 💫 Güneş hep seninle olsun. 🌞