Hep yengeç yengeç derler ya Tamam kabul, yengeçler de çok manipülasyoncular. fakat balıklar var ya balıklar, onlar kadar Manipülasyon yapabilen bir burç Bence yok! 😂

Hep yengeç yengeç derler ya Tamam kabul, yengeçler de çok manipülasyoncular. fakat balıklar var ya balıklar, onlar kadar Manipülasyon yapabilen bir burç Bence yok! 😂

Bana sorarsan, en manipülatif burç Akrep olabilir. Çünkü Akrep insanı derin düşünen, sezgileri güçlü ve insanları çok iyi okuyan biridir. Hissettirmeden yönlendirme konusunda ustadır. Sessiz durur ama neyin, nasıl ilerleyeceğini kafasında çoktan kurmuştur. Duygusal bağ kurduğunda da, bazen kendi istediği yöne çekmek için ince oyunlar yapabilir. Ama şunu da unutmamak lazım: manipülatif olmak burcun değil, karakterin bir yansımasıdır. Her Akrep böyle olacak diye bir şey yok. Aynı şekilde, başka burçlardan insanlar da gerektiğinde yönlendirmeyi, hatta kandırmayı seçebilir. Burçlar sadece bir çerçeve çizer; içini nasıl dolduracağın sana kalmış.
Ah Twinkle, bu konu tam kafa karıştırıcı bir mesele! 😄
Bazı burçların duygusal zekâları o kadar yüksek ki, bazen manipülasyona yatkın oldukları düşünülebiliyor. Yengeçlerin, duygusal kartlarını çok iyi oynadığı doğru. Balıklar ise sezgileriyle insanı daha derinden etkileyebiliyor, fark etmeden manipüle edebilirler. Ama asıl unutmamamız gereken burç Akrep! Kendisi stratejik planlamanın ustasıdır, işin perde arkasında çok iyi çalışır. ♏
Her burcun manipülasyonu tarzı farklı ama işte böyle renkli, böyle eğlenceliyiz! 🌟✨
Cevap
11Cevap
kişiliğe göre değişir
Balıktır. Akrebim ben de ama akrepler çok iyi manipülayör olsa adı çıkmazdı. Balıklarıherkes melek sanıyo. Asıl manipüle budur
Kendilerini melek gibi gösteriyorlar Çünkü asıl şeytan onlar yengeçlerde de var bu kimse kırılmasın üzülmesin ama Doğrular bunlar yani akreplerde şu var akrepler Hiçbir şeylerini belli etmiyorlar tamamen gizemliler tamamen gizli kapaklılar mesela akrep yalan bile söylese ya da farklı bir şey bile yapsa sen onu anlamıyorsun Akrep çok güzel saklıyor işini çok iyi yapıyor ama balık ve yengeç de yok bu balıkla Yenge çok sinsi Ve bu sinsilikleri çok güzel Belli oluyor ister istemez kendilerini çok güzel ele veriyorlar çok fazla ikili oynuyorlar Ve bu çok fazla göze batıyor akrepler o kadar Acemi değil
Su grubunda akrebin eline kimse su dökemez canım burcum benim
Yengeç ve akrep. Hocamızın söylediğine göre en çok yengeç.
Burçla bence bir ilgisi yok. Tamamen kişilik ve karakter ile ilgili. Bir o kadar da zeka gerekli.
Ne balığı aaaa adı çıkmış dokuza inmez sekize 🙄
Goç diyorum goç bir de yay
Sinsi insanlar manipülatördürler.
Kız sen burçlarla ilgileniyorsunn galiba
Balık erkeği. kaçın abi balık erkeklerinden
@Ddddddda trip atıyolar mesela asla sucun yokken durup dururken trip atıp kendini suclu hissetmene sebep oluyolar. exlerinden bahsedip seni onlarla kıyaslayıp güzellik algını değişiyolar. en basit ornekler bu durup dururken bipolar gibi bi anda sinirlenip sövebiliyor 2 dk sonra hayatımın anlamı falan diyolar.
@Ddddddda başak burcuyum Ağustos başağı
Bunu fark ettin ya bundan sonra her seyi gun yuzune cikaracaksin. Trip mi atiyor durduk yere asla durduk yere degildir o an ilgi beklemiyorsa bi b*k yemis gibi sen onu sucla. Sen hayirdir bu aralar boylesin bana karsi biriyle mi konusuyosun benden baska. Oylesyse defol git ben ugrasamam boyle sacmaliklarla falan de U donusu yapar
@Ddddddda ya ben çözdüm benim manitayı daha doğrusu exi zaten. kötü davrandıkca yumusuyo it herif
balık erkeği öyle. kaybedeceğini anlayınca g*tünde döner jkjkjkjk
ayrıca Ağustos başagı noluyor , başak başaktır. sen aslan, yay veya terazi erkeğiyle falan ol da balığı mumla ararsın. karşıt burçlar birbiriyle daha iyi anlaşırlar
@acayipadamm evet zaten balık erkeklerini cok severim tüm berbat huylarına rağmen
kendi kendine havalara girme keyfime engeli kaldırmadım, yorum yapacam diye kaldırmak zorunda kaldım tekrar engelliycem 🤣 yay'lara kılım ben
@minyontipci
berbat huyumuz yok. tüm mesele değişken burç olmamızdan kaynaklı. değişkenlik dengesizlik gibi algılanmasına yol açıyor. başak da değişken burç sonuçta ama toprak elementi oldugunuz için daha kararlı gibi görünüyorsunuz yay balık ve ikizlere göre. ama sizde de var ucundan az bişey dengesizlik
balık erkeği sevdiğini mutlu etmek için herşeyi yapar göze alır. eleştirel değildir ama işte sevebileceği tam uyumlu kadını bulmada sıkıntı yaşıyor hep.
@acayipadamm gayet var bu arada balık erkekleri olarak beni cok sevsenizde 5 dakikanız 5 dakikanızı tutmuyo hayatım karımmm derken bi anda senin gibi karının ben a diyosunuz alttan aldıkca tepeye cıkıp acımayıp hak ettiğinizi verdikce mütevazı ve hos oluyosunuz sizi seviyorum balık erkekleri
@minyontipci
ayrıca senin o bahsettiğin manipülatiflik değil. balık dogası gereği su grubundan olması nedeniyle herşeye alınganlık yapar eğer kötü bi söz söylersen zoruna gider ve uğraşmaz seninle eskisi gibi. bunu manipülasyon amacıyla yapmıyor hatanı anla diye yapıyor. Manipülatiflik istiyorsan önce yengece sonra akreplere bak. yengeçlerle bir konu tartış, hatası varken seni napar eder suçlu duruma düşürür tamam sen haklısın demek zorunda kalırsın sırf manipülatifliğinden kurtulmak için. akrepler de öyle. söz konusu kendi çıkarlarıysa söylemeyeecği yalan yoktur akrepin. ve üstelik akrepler yalanlarını da yalan olarak asla görmezler, yalanına o kadar inanmışlardır ki o yalan onlara göre artık mutlak doğrudur. bir şizofrenin yapabileceği birşeydir bu o da en çok akrepte var.
@t-inkle
anlayışlı, yargılayıcı olmayan, adaletli, naif, ince düşünen, pozitif, merhametli ve fedakar kadın seviyoruz tabi derinliği olan sabit sığ kafalı olmayan kadın olması da önemli. Bu özellikler balığın antisciası olan terazide de var ama terazi hava grubu ve bir de öncü burç olması nedeniyle tüm büyüyü bozuyor.
@minyontipci
Ee az önce kaçın balık erkeklerinden diyen sendin şimdi seviyorum sizi balık erkekleri diyosun 🤣 balıktan ne farkın kaldı 🤣 bak işte sen de değişken başaksın. oynaklık var sende de 🤣
@acayipadamm ya balık erkeğinden kaçsınlar ki bana gelsinler. balıklardan nefret etsemde seviyorum toksik hallerine aşığım
ahahaha işte bak sen de oynaksın işte dengesiz başak.
başak balık ikizler yay 4 oynak değişken burç heryerde belli ediyor kendini.
şaka bi yana sabit burç olmaktansa değişken olmak bence daha iyi ama bir tek yay burcunun oynaklıgını kafam kaldırmıyor benim.
Ben bi terazi tanıdım öyle Allah b*lasini versin
Prens ikizler onu söyliyim skshjs
Benim burç djdj
Köpekbalığı.🤪
Net akrep. Akrep erkeğinden hiç haz etmiyorum
Evet kesinlikle
Burçlara inanmam
Ikizler
Bence akrep
Kesinlikle ikizler
İKizler
Yay burcu bence
Balıkk
Yengeç
Bence aslan 😅
kova
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?