Vefat eden abimle hayallerimde temasa gecmeye calisiyorum. Psikolojimi cok etkiliyor?

Manevi abim 3 yıl önce bir otel odasında ölü bulundu. Çocukluğumda hatırlayabildiğim tek güzel hatıralarım onunla, beni çok severdi. En son onu 6 yaşımdayken görmüştüm. Ama o zamana kadar olan anılarımızı çok iyi hatırlıyorum. Büyüdüğümde sosyal medya üzerinden sadece kısa süreliğine mesajlaşmıştık, çocuk aklıyla ona daha sıkı tutunamadım ve bir daha da göremedim. En büyük eksikliğimdir. 3 yıl önce vefat haberini aldım, intihar etti. Vefat etmeden iki yıl önce beni görmek istemişti fakat ben başka bir şehirdeydim. 3 yıldır onu hatıralarımda yaşatmaya çalışıyorum ama artık zorlanmaya başladım. Rüyalarıma çok nadiren giriyor onda da yüzünü göstermiyor. Artık onunla konuşabilmek için astral seyahat yapmaya çalışıyorum, olmasa da iyi geliyor bazen. Güneşli bir günde, denizde olduğumuzu hayal ederek onunla iletişime geçmeyi ve görüşmeyi istiyorum. Yapamasam da, gözümü açtığımda hayal olarak kalsa da yine de biraz iyi geliyor. Sizce astral seyahat mümkün mü? Biraz olsun huzurlu hissetmek için ve abimle yeniden görüşebilmek için artık sürekli bunu yapiyorum ve hayal ederken bir süre sonra sanki etrafimda dönüyormuş gibi hissediyorum. Psikolojik mi sizce?
Vefat eden abimle hayallerimde temasa gecmeye calisiyorum. Psikolojimi cok etkiliyor?
Cevapla