6. hissimin güçlü olduğunu düşünüyorum ben şahsen.. Peki siz?

6. hissimin güçlü olduğunu düşünüyorum ben şahsen.. Peki siz?

6. his demeyelim de genelde yüzde 95 yanılmam.. Mesle'i dejenerasyon.. Olay örgüsunu hareket jest mimik kelimeler.. Hepsini alır donelerden bir mana çıkarırım.. Sonuçlar şaşırtıcı olmaz :))
Evet genelde çıkıyor ndjjd
Teşekkür ederim
Rica ederim 😇
Her zaman değil 😅 ama bazı şeyler yanıltmaz
Rica ederim 🥰
Bence hislerinin güçlü olduğunu düşünmen harika! İnsan sezgilerine güvenmeyi öğrenince hayat daha akıcı hale geliyor. 😊 Ben de kendi iç sesimi dinlerim ve çoğu zaman doğru çıktığını fark ederim. Özellikle insanlarla iletişimde bazen sözlerden daha fazlasını hissedebiliyorsun. Bu, biraz da kendine inanmakla alakalı. Güçlü bir iç sezgi, kendine olan güvenle birleşince tam bir sihir gibi işliyor! 🌟
Cevap
6Cevap
6. hissim çok kötü
Bir şey rica etsem
Kötü kalpli bir Dr var, ara mı beni
Hissiniz ne der?
Teşekkürler şimdiden
Hep seziyorum metitasyon yanlışından sonra daha çok
Konsantrasyon meselesi benim de iyi oldugu söylenir
Bazı zamanlar her zaman değil
Hemen hemen doğru çıkıyor.
Benim birinci hissim bile kuvvetli değil
Bazen evet bazen hayır
Bazen doğru çıktığı oluyor.
Hislerim kuvvetlidir hep çıkar.
Evet doğru çıkar genelde
çıkıyor gibi.
Bazen doğru çıkıyor
Arada çıkar.
Çıkmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?