İkidir rüyamda kucağımda kız çocuğu görüyorum hayırmıdır?

Daha öncede görmüştüm kız bebek yani çok büyük değil çok küçükte değil yani yeni doğmuş değil biraz büyük olarak görüyorum şimdide bi iki gün önce kız bebeğim vardı kucağımda benim çocuğummus öyle gördüm bide daha bugün gördüm benim değil benim akrabanın çocuğuymus öyle bi çocukta yok ama rüyada onun çocuğuymus işte kucağımdaydı öyle gördüm anlamı hayırmıdır bi kere fal baktirmistim geçen sene falandı ilerde bi kız çocuğun olucak sanki demişti
İkidir rüyamda kucağımda kız çocuğu görüyorum hayırmıdır?
Cevapla