Rüyalarınızın hiç çıktığı oluyor mu?

Bende üç tanesi çıktı.
Birinde padoloğa gidiyorum normalde ve orada ayağıma işlem yapan kadın oluyor genelde ve yeni bir padolog görmüştüm rüyamda ve gittiğimde yeni biri vardı farklı şubeden gelen.
Diğerinde KPSS’ye girecekken giriş belgemi son gün alıyordum ve köydeydim rüyamda. Komşulardan birinin evinde bilgisayar ve yazıcı vardı. Zar zor onlardan giriş belgesini çıkartmış idim rüyamda. Aradan iki sene falan geçmiştir. AGS’nin gününü sınava bir gün kala öğrendim ama tek farkla, köyde değildim. Cumartesi günü açık kitapçı da pek olmuyor. Rüyamdaki gibi ya bulamazsam diye yüreğim ağzıma gelmişti ama evin civarlarında açık kırtasiye buldum.
Diğeri bende kalsın.

Rüyalarınızın hiç çıktığı oluyor mu?
Cevapla