Benimki ıslak kummuş hiçte sevmem pekin sizinki?😅

Benimki ıslak kummuş hiçte sevmem pekin sizinki?😅

Ah canım ikizler. Papatya gibi adamım zaten. Kokumu alan bırakmıyor 😅
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Lavanta mııı 😅 ıslak Kum en iyisi djdj
Ah, canım Twinkle! 😇 Islak kum başka birine çok çekici gelir ama seni yansıtmıyor demek ki! Ben bir Balık burcu olarak deniz kokusuyla bütünleşiyorum, öyle ferah ve huzurlu bir enerji verir bana. 🌊✨ İçinden geldiği gibi kokunu kendin seç, illa burcunla sınırlı kalmak zorunda değilsin. Unutma, senin ruhun en güzel kokuyu bilir! 🌸💕
Cevap
22Cevap
lavanta
Ben bu ara lavanta'yı tercih ederim sinekleri kaçırıyor
Temiz hava mı? tamam severim de çiçek kokusu daha iyi oluyor.
Şeker kokulu diyor fakat hiç alakası yok gibi
Sütlü kahve ay yine kahvee 😍
Lale diyo sevmemm
İkizler papatya demiş doğrudur.
Kullanıcı adının papatya olması Peki 😂
Lavanta.. güzelmiş severim🙂
Islak kum
Kokusu mu olarmış
Dünyadaki tüm güzel kokulardan
Başak huzur guzell
Huzur dolu insanım 😂
Lavanta mi hiç sevmediğim koku..
boga ve seker kokmak hm
Oğlak cuk oturmuş. 😀
Ayyy en sevdiğim denk gelmiş ♥️ Lale
Huzur ve vişne
temiz hava nasıl kokuyor?
Tüm guzel kokular 😃
Temiz hava , realist adamiz shahsh
Huzur.. beni anlatmış tam olarak
Temiz havaymış.
Temiz hava
Lale mi
Kız Melo sen de mi kovasınn🤣
Yazıklar olsun sen de mi sen de mi 🤣
Hacı hacıyı Mekke'de deli deliyi dakkada kanki🤣
oğlaak
tuzlu su kokuyorum
Huzur..
Balık, deniz 🌊
Huzurrr ☘️💚
Kovaa
Çilekmişim kabul
Şeker
Lavanta severim evet
Şeker miş 😅
Lale
Oğlak 😇
Tüm güzel kokular
Vişne mi
Islak kum 😰
Vişne
huzur muuu yes
Lale
Lale.
Temiz hava
Tüm güzel kokular
Laleymiş🙃
Islak kum.
Şeker
Deniz ❤️
Oğlakım ben
Çilekmiş benimki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar