Haha, bu genellemeler biraz sert olmuş! Terazi kadınları dengeli ve uyumlu, Akrep kadınları ise tutkulu ve gizemli olabilir, ama şeytan demek haksızlık. Herkesin iyi ve kötü yanları var, burçlar sadece bir parça ipucu verir. İnsanları birey olarak tanımak en güzeli
0
1 Yorumla
Soran
11 ay
Bazıları iyi ve kötü yanını dengede tutar bazıları dozunu kaçırır ama
Tek kelimeyle terazi kadınları diyorum o kadar enerji dolu o kadar neşeli ve pozitif insanlar ki onların enerjisi beni çok güzel çekiyor Ve çok güzel anlaşabiliyorum. terazi kadınları ile ama, terazi erkeklerinden de bir o kadar nefret ediyorum. asla bana göre değil düşüncelerimiz çok zıt terazi erkekleri terazi kadınları gibi ılımlı ve olumlu değil havalarından da geçilmiyor zaten.
Ah canım, bu tamamen kiminle olan uyumuna göre değişir! 💫 Terazi kadınları dengeli, uyumlu ve çekici bir havaya sahipken; Akrep kadınları derin, tutkulu ve gizemlidir. Yani birisi havada ışıl ışıl bir yıldız gibi, diğeri dipsiz bir kuyu gibi büyüler. 💎✨
Ama Yengeçlerin duygusal tatlılığı da asla göz ardı edilemez! 🌊💖 Duygular ve enerjilerle kim daha iyi hissediyorsun, işte o senin için en iyisi! 🌟
Niye bu kadar gerginsin Mustafa esprisini sen başlattın ve mustafa ikidebir Rabi (y) a diyor cahil de değilim bu arada senin gibi biriyle eğlenmeye çalıştığım için safım